نمایندگان والیبالیست جانباز و معلول باشگاهی ایران فردا عازم پکن می شوند

سرپرست تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز در خصوص نحوه انتخاب نمایندگان ایران برای حضور در این مسابقات گفت: تیم ذوب آهن قهرمان لیگ برتر به مسابقات قهرمانی جهان در مصر اعزام شد و قرار بود تیم دوم لیگ نیز به این رقابتها اعزام شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ "علی کشفیا" خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تیم والیبال نشسته صنعت نفت انصراف داد، تیم سوم لیگ یعنی گسترش فولاد تبریز برای اعزام انتخاب شد که به همراه دخانیات ایران( قهرمان لیگ دسته اول) به نخستین دوره مسابقات والیبال نشسته باشگاه های آسیا اعزام می شود.
سرپرست تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز در ادامه با اشاره به توانایی و پتانسیل کشورمان در این رشته ورزشی، افزود: ایران قدرتمندترین کشور جهان در این رشته ورزشی است و نمایندگان کشورمان با هدف کسب مقام های اول و دوم آسیا به این رقابتها اعزام می شوند.
کشفیا در پایان در خصوص زمان اعزام نمایندگان والیبال نشسته کشورمان، افزود: تیم های دخانیات و گسترش فولاد تبریز 16 فروردین ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم پکن می شوند.
گفتنی است تاکنون حضور ده تیم در این رقابت ها قطعی شده که در بین آنها نام کشورهایی چون چین، ژاپن، کره جنوبی، قزاقستان، عراق، ایران و مالزی وجود دارد.
نخستین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی باشگاه های آسیا از 17 فروردین ماه به مدت هشت روز در پکن مرکز کشور چین برگزار می شود.
۱۵ فروردین ۱۳۸۹ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.