نشست مشترک مسئولین ورزش کشور افغانستان با رئیس و مدیران آکادمی ملی المپیک

نشست مشترک مسئولین ورزش کشور افغانستان با رئیس و مدیران آکادمی ملی المپیک
صبح امروز نشست مشترکی با حضور وزیر ورزش و جوانان و دبیرکل کمیته ملی المپیک افغانستان با رئیس و مدیران مراکز آکادمی ملی المپیک در خصوص همکاری های دو جانبه و برگزاری دور ها و کارگاه های آموزشی ویژه مدیران ورزشی، مربیان و ورزشکاران افغانی برگزار شد.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ابتدای این نشست دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک ضمن خوش آمدگویی به متولیان ورزش افغانستان، در رابطه با فعالیت های آکادمی ملی المپیک توضیحاتی مختصری را ارائه نمود.
دکتر قراخانلو ضمن اشاره به برگزاری بیش از 100 برنامه آموزشی در حوزه های مختلف ورزشی که توسط آکادمی ملی المپیک از سال گذشته و در زمان شیوع ویروس کرونا انجام شده است خطاب به مسئولین ورزش افغانستان گفت: آکادمی با افتخار آماده همکاری و ارائه خدمات آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری در زمینه های مختلفی نظیر تربیت مربی بدنساز، دوره های تغذیه ورزشی، دور ه های آموزشی روانشناسی ورزشی و .... به جامعه ورزش شما می باشد.   
در ادامه وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک افغانستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران و به خصوص آشنایی با مراکز و امکانات آکادمی ملی المپیک ابراز داشت: ورزش افغانستان نیاز مبرمی به استفاده از تجربیات شما در زمینه های مختلف ورزشی و آموزشی دارد. 
وی ضمن بیان اینکه کارهای ابتدایی ساخت آکادمی ملی المپیک افغانستان انجام گرفته و این مجموعه به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت گفت: ما در آکادمی ملی المپیک ایران با موضوعات علمی و جدیدی آشنا شدیم که مطمئناً در آکادمی کشور خود به کار خواهیم گرفت.
برگزاری دوره های آموزشی نظیر تربیت متخصص و مربی مهارت های ذهنی، پیشگیری از آسیب های ورزشی، دوره های پیشرفته مدیریت ورزشی، تغذیه ورزشی، توسعه ارزش های المپیک، برگزاری دوره های قلب و ورزش و پایش سلامت ورزشکاران و همکاری در موضوعات مختلفی نظیر تشکیل شورای حفاظت از ورزشکاران در مقابل تعرض و سوء استفاده در ورزش از مهمترین موضوعات و درخواست هایی بود که توسط هیأت ورزشی افغانستان در این نشست مطرح شد.       
 
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.