مجمع عمومی سالیانه فدراسیون انجمنهای ورزشی برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون انجمنهای ورزشی برگزار شد

%3cbr/%3eمجمع عمومی سالیانه فدراسیون انجمنهای ورزشی امروز%28سه شنبه%29 درسالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
%3cbr/%3eبه گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، این مجمع به ریاست دکتر مهدی علی نژاد معاون‌توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی ، اعضای هیات رییسه و مجمع فدراسیون و شرکت روسای هیات های استانی %28بصورت وبینار%29 برگزار شد.
%3cbr/%3eدر ابتدای این نشست پس از خوشامدگویی و اعلام برنامه های این مجمع توسط عباس ناطق نوری دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی، محمد علیپور ضمن ارائه گزارشی از فعالیت فدراسیون انجمنهای ورزشی در سال ۱۳۹۹ گفت%3a این فدراسیون بزرگ ۲۱ انجمن، ۷۰ رشته ورزشی و حدود ۲ هزار کمیته، انجمن و هیات در سراسر کشور دارد که تجمیع این رشته ها نه تنها کمک شایانی بخصوص در بحث صرفه جویی در ورزش ایران داشته بلکه برای ورزش آورده و سود آوری داشته است.
%3cbr/%3eوی افزود%3a در دوران کرونا با‌تلاش گسترده انجمنها و هیات ها سعی کردیم که مسابقات، دوره های آموزشی و جلسات و سمینارها را بصورت مجازی انجام دهیم و در این بین ۱۰۴ دوره آموزشی برگزار کردیم که این خودش یک رکورد منحصر بفرد در ورزش ایران است، از آنجاییکه اکثر رشته های ما نوپا و جدید هستند لذا برای توسعه و گسترش این رشته ها نگاه ویژه ای به مقوله آموزش داریم که در این بین ۷۶ دوره توجیهی، ۲۲ دوره درجه ۳، دو دوره درجه ۲ و ۴ دوره بین المللی برای آقایان و بانوان برگزار کردیم و توجه ما به حوزه بانوان دقیقا همردیف آقایان است، برپایی ۲۷ مسابقه مجازی، ۲۰ اردوی ملی آنلاین ومجازی و پویش ورزش در خانه از دیگر فعالیتهای رشته های تحت پوشش بود ضمن اینکه در مسابقات مجازی بین المللی چند مدال در رشته هایی مثل پارکور بدست آوردیم و در مجموع تعداد زیادی مربی، داور و مدرس تربیت کردیم.
%3cbr/%3eعلیپور با تاکید بر اهمیت حوزه بین الملل‌ اذعان داشت%3a در سال ۹۹ میزبان هیاتی از مسئولان آسیایی و جهانی بیس بال و سافت بال بودیم که حاصل آن اعطای میزبانی مسابقات بیس بال غرب آسیا به ایران در شهریور ۱۴۰۰ بود و همچنین دست اندرکاران کریکت آسیا و فدراسیون جهانی هم برای نخستین بار به کشورمان سفر کردند که دستاوردهای مهمی را بدنبال داشت، لازم است که بدانید با تلاش برخی از روسای انجمنها و‌حمایت فدراسیون صاحب ۲۵ کرسی بین المللی در فدراسیونهای آسیایی و جهانی شده ایم که این بسیار با اهمیت است.
%3cbr/%3eوی ضمن تقدیر از حمایتهای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تصریح کرد%3a به واقع پشتیبانی و حمایت بی دریغ دستگاه ورزش کشور قابل تقدیر و تکریم است و تامین اعتبار این ۲ نهاد ورزش ایران طی چند سال اخیر بی سابقه بوده و امیدواریم با حمایت آنها بتوانیم در بحث وارد کردن تجهیزات و لوازم ورزشی که در کشورمان تولید نمی شود شرایطی را ایجاد کرده تا به انجمنها و همچنین هیات های استانی که بواقع خط مقدم و‌ جلودار ورزش هستند کمک کنیم.
%3cbr/%3eاما دکتر علی نژاد در حاشیه این مجمع با تمجید از مدیریت صحیح و فعالیت بهینه فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت%3a اداره این فدراسیون با این تعداد رشته و مخاطب ‌بسیار سخت است که با مدیریت جناب علیپور که جامعیت خوبی در ورزش کشور دارد در مسیر تعالی گام بر می دارد و قطعا نگاه وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون نگاه خاص و ویژه ای است و این‌مجموعه بازوی پرتوانی برای ورزش کشور بحساب می آید.
%3cbr/%3eوی اظهار داشت%3a فدراسیون انجمنهای ورزشی چند رشته المپیکی دارد، چند رشته آن در بازیهای آسیایی و داخل سالن آسیا و بازیهای ساحلی شرکت میکند و اینها حایز اهمیت است و به عقیده ما سپک تاکرا جزو رشته هایی است که می تواند در عرصه المپیک آسیایی به مدال دست یابد.
%3cbr/%3eاما خانم طاهره طاهریان نایب رییس بانوان کمیته ملی المپیک هم طی سخنانی از توجه فدراسیون انجمنهای ورزشی به حوزه بانوان و فعالیت مستمر خانم محمدیان نایب رییس بانوان فدراسیون در این حوزه تقدیر کرد.
%3cbr/%3eدر ادامه این مراسم تعدادی از روسای هیات های استانی با ایجاد راهکار و پیشنهادات خود نقطه نظرات مختلفی را ارائه دادند.
%3cbr/%3eدر پایان این مجمع هم حکم دبیری فدراسیون‌انجمنهای ورزشی توسط دکتر علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و‌ حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به عباس ناطق نوری اهدا شد.
۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.