نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک ؛ نوبخت : ورزش در اولویت تخصیص بودجه قرار دارد

نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک ؛ نوبخت : ورزش در اولویت تخصیص بودجه قرار دارد
معاون رئیس جمهور گفت : با کم بودن منابع بودجه ای باید برای تخصیص بودجه اولویت بندی کرد که ورزش نیز در این اولویت قرار دارد.
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک محمدباقر نوبخت در پایان نشست صمیمی با اعضای ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک و روسای فدراسیون‌های المپیکی گفت : حضور امروز من در جمع خانواده ورزش ، سومین حضور در کمتر از ۸ ماه گذشته  در بین خانواده بزرگ ورزش است‌ که نیاز به استدلال فلسفی برای این سه بار حضور نیست چون اگر به روابط عاطفی بین من و صالحی امیری و سلطانی فر اشاره شود نشان می دهد ، دولت نخ تسبیح دوستی بین ما نیست و از مدت‌ها قبل این رفاقت وجود داشته است.
 
وی ادامه داد: وقتی غرور ملی همه آحاد مردم با امتیاز آوری ورزشکاران فراهم شود، این شادمانی فراموش نشدنی خواهد بود و  به همان دلیلی که شما برای شادی مردم تلاش می‌کنید من هم به همین دلیل اینجا هستم و تا آخرین روز حضورم بر سر این پیمان و کمک به ورزش هستم.
 
نوبخت ادامه داد : ما در عرصه‌ای قرار می گیریم که قابل مقایسه با رقبا نیست، بچه‌ها و رزمندگان ما در ۳ خرداد سال ۶۱ با چه توان مالی حضور یافتند؟ توان تجهیزات ما در مقابل دشمنی که دنیا به آن کمک می کرد چقدر بود؟ ولی در نهایت ما پیروز شدیم.
 
وی گفت : شما با همین اندک ها ، بچه ها را به میادینی می فرستید که مردم چشم به راه موفقیت در آن هستند و باید با کم بودن منابع اولویت بندی کرد و شما نیز اولویت ما هستید و هیچ انگیزه ای جز همین اولویت برای حضور من در میان خانواده ورزش نداشتم. 
 
نوبخت ادامه داد: با دو بودجه از ورزش حمایت می‌کنیم. یکی اعداد و ارقامی است که مصوب شده و با آن شما را حمایت می‌کنیم و  نسبت به ردیف‌هایی که دارید صددرصد پرداخت را خواهیم داشت. بخش دیگر ظرفیت قانونی‌ها است که در اختیار ماست و می توانیم اولویت بندی و کمک کنیم و از این ظرفیت‌ها نیز برای کمک به ورزش استفاده می‌کنم.
 
معاون رئیس جمهور در پایان ادامه داد با توجه به درخواست آقای سلطانی فر ۲۰۰ میلیارد  تومان مازاد بر سقف تعیین شده برای تجهیز و نوسازی مجموعه آزادی پرداخت می‌کنیم و  دیروز نیز مبلغ ناچیزی را برای فدراسیون والیبال تخصیص دادیم‌.
۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.