سلطانی فر در نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک : در کسب سهمیه المپیک رکورد شکنی خواهیم کرد

سلطانی فر در  نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک :  در کسب سهمیه المپیک رکورد شکنی خواهیم کرد
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوان گفت : با توجه به مسابقات انتخابی پیش رو ، در کسب سهمیه ورودی المپیک توکیو ، رکورد شکنی خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک دکتر مسعود سلطانی فر در نشست صمیمی اعضای ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک و روسای فدراسیون‌های المپیکی  با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور اظهار کرد: در آستانه برگزاری بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان قرار داریم و امیدواریم که ورزشکاران ما بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند. 
وی افزود: به خاطر شیوع ویروس کرونا در جهان با یک سال تاخیر مسابقات المپیک برگزار می‌شود. امیدوار هستیم با وجود محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی که همچنان وجود دارد این مسابقات دو ماه دیگر برگزار شود.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: یک فرق عمده این مسابقات با دیگر رویدادهای جهان دارد و آن اینکه نخبه‌ترین و زبده‌ترین ورزشکاران جهان در رویداد المپیک حاضر می‌شوند. آنهایی که بهترین نتیجه و رکورد را کسب می‌کنند می‌توانند در المپیک حاضر شوند.
وی افزود: المپیک محل و آوردگاه بهترین‌های دنیا است. اتفاقی که در این دوره از مسابقات المپیک درحال رخ دادن است از جهت کسب سهمیه ورودی کاروان ایران می‌تواند رکوردشکنی کند و با توجه به مسابقاتی که پیش‌رو داریم تعداد سهمیه‌های ما افزایش خواهد داشت.
دکتر سلطانی‌فر ادامه داد: روسای فدراسیون‌ها و ورزشکاران ما تلاش زیادی انجام دادند تا بتوانند این سهمیه‌ها را بدست آوردند. 
وی گفت: ورزشکار ما با کسی تعارف ندارد و اگر مشکلی داشته باشد به گوش مقام مسئول می‌رساند و همانطور که مشکلات کشتی گیران و این فدراسیون با پیگیری‌ها حل شد مشکلات دیگر‌ فدراسیون‌ها و ورزشکاران را نیز حل خواهیم کرد.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: مجموعه آزادی نیازمند پشتیبانی و تامین اعتبار است که بتوانیم کمبودها و مشکلاتی که این مجموعه دارد را حل کنیم. 
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گفت: قطعا نسل های آینده به وجود همچنین افتخارآفرینانی می‌بالد و گرامی میداریم یاد و خاطره روز سوم خرداد و امیدواریم که رهروان خوبی برای شهدا باشیم.

 

۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.