صالحی امیری در نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک: در رقابت های المپیک کام مردم شیرین خواهد شد

صالحی امیری در نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک: در رقابت های المپیک کام مردم شیرین خواهد شد
دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با تقدیر از وفاق و همدلی همه ارکان جامعه ورزش کشور گفت : ستاد عالی ورزش نماد کارامدی ، وفاق و مدیریت در ورزش است و مطمئن باشید در رقابت های المپیک ، کام مرد ایران شیرین خواهد شد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،  نشست صمیمی اعضای ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک و روسای فدراسیون های المپیکی با محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور صبح امروز (دوشنبه ۳ خرداد) در محل هتل المپیک برگزار شد.
 
در این نشست دکتر صالحی امیری با اشاره به اینکه مراسم امروز به روسای فدراسیون ها اختصاص دارد ، افزود : با تشکر از دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برای تلاش ایشان در جهت رشد و توسعه ورزش ، ما شهادت میدهیم مجموعه وزارت ورزش و مدیران آن تمام تلاش و هدف گذرای خود را برای اعتلای ورزش ایران گذاشتند و  می توانیم امروز ادعا کنیم ورزش ایران یعنی وزارت ورزش ، کمیته ملی المپیک و فدراسیونها و همه نهادهای ورزشی در وفاق کامل و همه درگیر متن هستند .
 
وی افزود: با هماهنگی کامل می خواهم از طرف همه مجموعه ورزش تقدیری از آقای دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور داشته باشم که در کنار تمام ارادت قلبی به ایشان همیشه در سازمان برنامه و بودجه به روی ورزش باز بوده است و امروز اگر ما موفقیتی کسب کردیم محصول سه عنصر وزارت ورزش ، فدراسیونها و در راس آن حمایت سازمان برنامه و بودجه است .
صالحی امیری ادامه داد : اگر موفقیتی حاصل شود در توکیو قطعا محصول  و‌مدیون حمایت های سازمان برنامه و بودجه بوده است . 
وی گفت بعد از ۴ دهه تجربه مدیریتی این مهم حاصل شد که بدون تمرکز موفقیتی حاصل نخواهد شد ،
روسای فدراسیونها انسان‌های فهیم و سخت کوش و با تجربه هستند و تمام ظرفیت و اعتبارشان را به میدان آورده اند تا در این اوردگاه موفق باشند و مطمین باشید این عزیزان در بازیهای المپیک کام مردم رو شیرین خواهند کرد .
رئیس کمیته ملی المپیک در خاتمه با تاکید بر تلاشها و حمایت های سازمان برنامه بودجه و شخص دکتر محمد باقر نوبخت  ادامه داد جامعه ورزش همیشه قدردان شما خواهند بود .  

 

۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.