نوبخت در بازدید از اردوی تیم ملی کشتی : کشتی نماد ورزش ایران است

نوبخت در بازدید از اردوی تیم ملی کشتی : کشتی نماد ورزش ایران است
معاون رئیس جمهور در بازدید از اردوی تیم ملی کشتی گفت : کشتی نماد ورزش و رشته‌ای است که ایران در جهان به آن می‌بالد و باید به این ورزش اهمیت داد.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور در حاشیه بازدید از اردوی تیم‌های ملی کشتی گفت: باید برای رشته‌هایی که باعث غرور ملی می‌شود برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد. پشتیبانی دولت از مسیر سازمان برنامه و بودجه در جهت اجرایی شدن برنامه‌ها است‌
 
وی افزود: برای افتخارآفرینی در ورزش کشور به ویژه رشته کشتی لازم بود تا در کنار داشتن نیروهای مستعد و آماده کردن آنها برای مسابقات المپیک و جهانی حمایت کافی از آنان صورت بگیرد.
 
وی تاکید کرد: دبیر برای تهیه این سالن‌ها که امکان رشد جوانان را فراهم می‌کند تلاش کرده و این بازدید برای تکمیل پشتیبانی بودجه‌ای در این زمینه بود که منابع مالی مورد درخواست وی  مورد موافقت قرار گرفت و با پشتیبانی در کنار برنامه‌ریزی شاهد شکوفایی استعدادها و مدال آوری عزیزان در آینده نزدیک خواهیم بود.
 
نوبخت تصریح کرد: کشتی نمادی از ورزش و رشته‌ای است که ایران در جهان به آن می‌بالد و توجه به این رشته اهمیت ویژه ای دارد،  در دیدار با روساء عدالت در همه رشته‌ها باید انجام شود. عدالت به معنای مساوات نیست بلکه ظرفیت کشتی و فوتبال باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد ولی به همه رشته ها توجه داریم.
۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.