بازدید معاون رئیس جمهور و مسئولان ورزش از اردوی تیم ملی کشتی

بازدید معاون رئیس جمهور و مسئولان ورزش از اردوی تیم ملی کشتی
رییس سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور به همراه وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کشتی بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دکتر محمدباقر نوبخت، دکتر مسعود سلطانی فر و  دکتر رضا صالحی امیری از اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی  فرنگی بازدید کردند.
 در این بازدید ابتدا محمد باقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی پس از حضور در مقبره شهدا و ادای احترام به مقام والای شهیدان ، با ورود به  محل  تمرینات تیم ملی کشتی با محمد بنا سرمربی و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در این دیدار با تشکر از بازدید معاون رئیس جمهور و مسئولان ورزش کشور از اردوی تیم ملی گفت: حضور مسئولان در اردوی کشتی گیران ، نشانه علاقه و اهمیت به مقوله ورزش و کشتی است که ضمن ایجاد انگیزه باعث می شود تا با تلاش بیشتر کارمان را ادامه دهیم.
 
وی در خصوص قول مدال در المپیک 2020 هم گفت: نمی توان قول صددرصد داد ولی بچه های ما بهترین‌های دنیا هستند ، همه تلاش خود را در این دو سال و نیم کردیم و باوجودی که یک سهمیه کمتر گرفتیم ولی ۵ سهمیه هم در المپیک خوب است.
 
محمد بنا در مورد اینکه پاداش دوره قبل ۳۰۰ سکه طلا بوده است، یادآوری کرد: همانطور که می دانید درحال حاضر شرایط اقتصادی مناسب نیست و مشکلاتی داریم اما همه بابد  بدانند که گرفتن طلای المپیک صدها میلیارد ارزش دارد. 
 
وی گفت : در کنار این جوایز که دولت می دهد کمیته ملی المپیک هم  ۱۰ هزار دلار و مسئولان هیئت های استان ها هم به مدال آوران جایره و پاداش می‌دهند.
 
بنا در مورد اینکه پاداش سرمربیان نصف ورزشکاران است، گفت: من حاضرم بچه ها طلا بگیرند و به من هیچ پاداشی ندهند.
 
وی در خصوص شرایط تمرینات تیم ملی کشتی هم گفت: هیچ دوره ای از لحاظ امکانات مثل امسال نبوده که رضایت کامل داشته باشم؛ بچه‌ها با آرامش تمرین می کنند و امیدوارم در المپیک آبروداری کنیم.

 

۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.