سه کرسی جهانی برای والیبال ایران

سه کرسی جهانی برای والیبال ایران

در جریان انتخابات داخلی هیأت‌رئیسه فدراسیون جهانی والیبال که شب گذشته به صورت آنلاین برگزار شد دکترمحمدرضا داورزنی، مریم حسابی و امیر طلوع‌کیان با کسب اکثریت آرا به عنوان عضو به‌ترتیب در ترکیب «کمیسیون مالی»، «کمیسیون ارتباطات و بازاریابی» و «شورای والیبال» قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، جلسه هیأت‌رئیسه FIVB عصر روز گذشته به‌منظور تایید ترکیب اعضای کمیته اجرایی، انتخاب اعضای کمیسیون‌ها و شوراهای فدراسیون جهانی برای دوره چهار ساله، بحث پیرامون گزارش‌های مربوط به برگزاری مسابقات لیگ ملت‌ها و المپیک در شرایط کرونا، بررسی گزارش‌‌های واصله از کنفدراسیون‌ها و… برگزار شد.
در این جلسه همچنین درخصوص نحوه جایگزینی تیم‌‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در یک دوره از مسابقات انصراف می‌دهند، بحث و گفتگو شد.
عمده زمان این جلسه که بیش از چهار ساعت به طول انجامید، به بررسی کاندیداهای عضویت در کمیسیون‌ها و شوراهای فدراسیون جهانی اختصاص یافت که نهایتا پس از پایان بررسی‌ها، رای‌گیری داخلی اعضای هیأت‌رئیسه برای شناختن اعضای کمیسیون‌ها و شوراهای فدراسیون جهانی انجام شد و نام سه ایرانی نیز در میان منتخبین جای گرفت.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۵:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.