مدیر بخش کم توانان ذهنی ورزش های جانبازان و معلولان:با قدرت به رقابتهای جهانی سوئد می رویم

مدیر بخش کم توانان ذهنی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان گفت: جهت حضور موفق در رقابتهای جهانی دوومیدانی داخل سالن کم توانان ذهنی سومین و آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی از یکشنبه 15 فروردین تا زمان اعزام در تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مسعود سروری در این باره اظهار داشت: رقابتهای جهانی دوومیدانی در کشور سوئد انجام می شود که تیم 8 نفره کشورمان برای حضوری قدرتمند در این پیکارها دو اردوی آمادگی را در پایان سال گذشته در مشهد مقدس پشت سر گذاشت.

وی ادامه داد: تیم ملی کم توانان ذهنی ایران در شرایط ایده آلی به سر می برند چرا که "پیمان نصیری" رکوردار 800 متر و علی اکبر مهربانی بشار دارنده مدال طلای جهانی در 60 متر در تیم حضور دارند و با این روال قطعا به مدال های رنگارنگی دست خواهیم یافت.
سروری در خصوص برنامه های آتی این بخش، تصریح کرد: برای اولین بار بعد از رقابتهای پارالمپیک 2000 سیدنی جهت شرکت در رقابتهای پارالمپیک 2012 لندن برنامه ریزی کرده ایم تا بتوانیم حضور درخشانی در این مسابقات داشته باشیم ضمن اینکه هنوز مسابقات گوانگجوی چین محک خوبی برای شرکت در این مسابقات خواهد بود.
مدیریت بخش کم توانان ذهنی در خصوص عملکرد این تیم در سال 88 نیز خاطر نشان کرد: متاسفانه به دلیل محدودیت های مالی در فدراسیون نتوانستیم رقابتهای قهرمان کشوری را برگزار کنیم ضمن اینکه اکثر تیمها در آمادگی بالایی به سر می بردند هر چند مسئولین فدراسیون بیشترین همکاری را با این انجمن داشته اند.
سروری در خاتمه با اشاره به جمعیت زیاد کم توانان ذهنی ایران، گفت: بیشترین تلاش ما در جهت مستقل کردن بخش کم توانان ذهنی است و در این مسیر با حمایت های فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان قطعاً بیشتر مشکلات ما مرتفع خواهد شد.
۱۴ فروردین ۱۳۸۹ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.