با حضور دکتر صالحی امیری برگزار شد؛نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی به المپیک 2020 توکیو

با حضور دکتر صالحی امیری برگزار شد؛نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی به المپیک 2020 توکیو

نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو صبح امروز و با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای کادر در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ پیش از این نشست های کادر سرپرستی که عمدتا به فعالیتهای فنی از جمله ثبت نام اعضای کاروان و نشست های تخصصی با روسای فدراسیونها و کادر فنی رشته های مختلف بود با حضور سرپرست کاروان، رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و مدیر بین الملل کمیته ملی المپیک برگزار می شد اما از صبح امروز با تصمیم دکتر سید نصراله سجادی سرپرست کاروان؛ مسئولین بخش های مختلف کادر سرپرستی معرفی و کار خود را بعنوان اعضای این کادر آغاز کردند.
در نشست ظهر امروز که در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به دعوت سرپرست کاروان در این جلسه حاضر شد و ضمن تاکید چند مورد مهم از جمله همدلی و انسجام در کادر و فعالیتها برای کادر سرپرستی و کاروان اعزامی آرزوی موفقیت کرد.
دکتر صالحی امیری در ابتدای این نشست اظهار داشت: حضور دکتر سجادی و این کادر نسبتا جوان در کنار ایشان باعث ایجاد دلگرمی است و مطمئنا با سخت کوشی و حس مسئولیتی که در تک تک اعضا سراغ دارم دغدغه خاصی در زمینه مسایل اجرایی و فنی نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: بحث اصلی من بحث اخلاق محوری، همدلی و انسجام در کادر است که می تواند تضمینی بر موفقیت فعالیتهای شما در هر شرایطی باشد.  انتظار دارم در تمامی فعالیتها و مسئولیتهای مربوطه و در کنار مدیر با تجربه و دلسوزی همچون دکتر سجادی مسئولیت پذیری را سرلوحه کار خود قرار دهید.
در ادامه جلسه دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی به معرفی اعضای کادر و مسئولیتهای هر کدام از آنها پرداخت و گزارشی را از فعالیتهای انجام شده تاکنون در بخش های مختلف کاروان به رئیس کمیته ملی المپیک ارائه داد.
پیمان فخری نیز با ارائه پاورپوینتی کامل به ارائه گزارش از شرایط حضور کاروان ایران و اطلاعات فنی بازیها به حاضرین پرداخت.
در ادامه نشست هر کدام از اعضا سئوالات و پیشنهادات مربوط به واحد و مسئولیت خود را مطرح کردند و دکتر سجادی نیز به این موارد پاسخ داد.

 

 

طبق اعلام دکتر نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک 2020 توکیو اعضای کادر سرپرستی به شرح زیر می باشند:
پیمان فخری معاون کاروان
فرید فتاحیان مسئول امور بین الملل کاروان
محمود عبدالهی مسئول رسانه ای کاروان
اصغر فرخی مسئول امنیت کاروان
دکتر غلامرضا نوروزی مسئول پزشکی کاروان
سید احمد بابایی مسئول مالی کاروان
حمید سلامی مسئول تشریفات کاروان
بهداد سلیمی عضو کادر سرپرستی کاروان
مهدی چراغی عضو کادر سرپرستی کاروان
سرکار خانم فاطمه موسوی زاده عضو کادر سرپرستی کاروان
دکتر اشکان اردیبهشت عضو کادر سرپرستی کاروان
گفتنی است :دکتر نوروزی و دکتر اردیبشهت به دلیل حضور در نشست کرونا در  این جلسه حضور نداشتند.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.