به منظور حضوری قدرتمند در مسابقات دیویس کاپ:اعضای تیم ملی تنیس تست دادند

به منظور حضوری قدرتمند در مسابقات دیویس کاپ:اعضای تیم ملی تنیس تست دادند

اردونشینان تیم ملی تنیس آقایان با حضور در آکادمی ملی المپیک، ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، 22 بازیکن دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس اعزامی به رقابت های دیویس کاپ ترکمنستان، زیر نظر اکبر طاهری سرمربی این تیم در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند.
طاهری در خصوص اردوهای آماده سازی این تیم گفت: تمرینات تیم ملی تنیس که اواسط شهریورماه سال جاری رقابت های دیویس کاپ را پیش رو دارد، از 19 فروردین ماه و با دعوت از 62 تنیسور منتخب آغاز شد که در ادامه و پس از برگزاری یک دور رقابت انتخابی، 48 تنیسور جواز حضور در اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند.
وی افزود: این 48 بازیکن به 12 گروه 4 نفره تقسیم و طی شش روز با هم به رقابت پرداختند که در پایان 20 ورزشکار برتر به ادامه اردوهای آماده سازی این تیم راه پیدا کردند.
انوشا شاهقلی، حسام یزدی، سینا مقیمی، محمد مهبد، مهدی سوری،‌ مجتبی صدری، سامیار الیاسی، امیرعلی قوام، علیرضا بهزاد پور و معین محمدی از تهران، امیراصلان منتخب و محمد کتیبه از فارس، مهرشاد قفقازی، علی یزدانی، معین محمدی و کیارش رسام نژاد از اصفهان، حامد نواختی و سیاوش شیردل از خراسان رضوی، سیدمحمدایمان حسینی و محمدعلی ممقانی‌نیا از البرز نفرات حاضر در اردوی آمادگی این تیم هستند که به همراه کسری رحمانی و یونس طلاور دو تنیسور جوان این تیم اردوهای آماده سازی خود را پیگیری می کنند.
سرمربی تیم ملی تنیس در پایان گفت: مسابقات دیویس کاپ ترکمنستان در گروه چهارم، از 15 شهریور ماه سال جاری و با حضور 14 تیم برگزار خواهد شد که در پایان این رقابت ها، سه تیم برتر به گروه سوم صعود خواهند کرد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۷:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.