پیشنهادات ایران در کمیته آموزش و مربیان فدراسیون جهانی وزنه برداری تائید شد

پیشنهادات ایران در کمیته آموزش و مربیان فدراسیون جهانی وزنه برداری تائید شد
نشست کمیته آموزش و مربیان فدراسیون جهانی وزنه برداری با حضور دکتر محسن بیرانوند عضو ایرانی خود، به صورت وبینار برگزار شد که پیشنهادات ارائه شده از سوی نماینده کشورمان مورد تائید اعضا قرار گرفت.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری ؛در این جلسه، بیرانوند سه پیشنهاد را مطرح کرد. انتخاب فدراسیون برتر سال، افزایش تعداد رشته های تحت پوشش فدراسیون جهانی و برگزاری رقابت های بین قاره میان برترین های قاره ها، پیشنهاداتی بود که مطرح شد و درباره آن بحث و تبادل نظر شد. 

 

در پایان، برگزاری رقابت های بین قاره ای به تصویب اعضا رسید. البته، نحوه اجرای آن در نشست های بعدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت اما چهارچوبی جذاب تر و حرفه ای تر خواهد داشت تا موجب توجه بیشتر به وزنه برداری شود. البته، کلیات دو پیشنهاد دیگر نیز مورد استقبال قرار گرفت که قرار شد در این باره، بررسی های بیشتری انجام شود.
پیش از این و به پیشنهاد نماینده کشورمان در این کمیته، مقرر شد تا ثبت روز جهانی وزنه برداری جهت تائید نهایی به هیات رئیسه فدراسیون جهانی ارسال شود. این پیشنهاد دکتر بیرانوند، جهت همگانی سازی بیشتر این ورزش ارائه شده که می تواند تغییری جدی در رویکردهای فدراسیون جهانی به این موضوع داشته باشد.
 
انتخاب برترین مربی جهان نیز که پیش از این به کمیته آموزش و مربیان ارائه شده بود، مورد تصویب قرار گرفت که جهت اجرایی شدن ب هیات رئیسه فدراسیون جهانی ارائه خواهد شد.

 

متن کامل پیشنهادات ایران در کمیته آموزش فدراسیون جهانی 

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.