سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان:در مسابقات گزینشی المپیک سنگاپور حریفان اصلی ما قزاق‌ها و ازبک‌ها هستند

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان:در مسابقات گزینشی المپیک سنگاپور حریفان اصلی ما قزاق‌ها و ازبک‌ها هستند
خلیل رشید محمدزاده با بیان اینکه قزاق‌ها و ازبک‌ها حریفان اصلی فرنگی‌کاران نوجوان ایرانی برای کسب سهمیه‌ی المپیک سنگاپور هستند گفت: در این مرحله از اردوها بیشتر روی مسائل تاکتیکی و شرایط مسابقه کار می‌کنیم تا نفرات اعزامی به مسابقات گزینشی ازبکستان با حداکثر آمادگی به این رقابت‌ها اعزام شوند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان دراین رابطه اظهار داشت: این مرحله از اردو را با 16 نفر آغاز کردیم که تا پایان 17 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. اردوی بعدی ما از 23 فروردین ماه آغاز می‌شود که امیدوارم در این فاصله فرنگی‌کاران اعزامی به مسابقات گزینشی ازبکستان به حداکثر آمادگی لازم دست پیدا کنند. در واقع نفراتی را که برای مسابقات گزینشی انتخاب کرده‌ایم جزء بهترین‌های ما بوده‌اند و در انتخاب آن‌ها کادر فنی حداکثر سعی خود را نموده است تا کسانی را انتخاب کند که از هر نظر بهتر از سایرین باشند.
وی افزود: در حال حاضر روی مسائل تاکتیکی و شرایط مسابقه کار می‌کنیم نشستن روی خاک و گاردگیری و همچنین گرفتن امتیاز در شرایط دشوار و حساس از جمله نکاتی است که ما در این اردو به فرنگی‌کاران آموزش دهیم.
محمدزاده با بیان اینکه مسابقات تدارکاتی جام سیراکوف تجربه‌ی بسیار خوبی برای فرنگی‌کاران و همچنین مربیان کادر فنی بود تصریح کرد: در بلغارستان ما از نزدیک دیدیم که قزاق‌ها و ازبک‌ها با چها دورخیزی درحال آماده کردن خو برای مسابقات گزینشی المپیک سنگاپور هستند. در هر وزن مسابقات سیراکوف هر یک از فرنگی‌کاران ما در محاصره‌ی چند ازبک و قراق بودند که این خود دلیل روشنی در سرمایه‌گذاری هنگفت آن‌ها در این رده‌ی سنی است ما در تاشکند برای کسب سهمیه‌ی سنگاپور کار دشواری را داریم و امیدوارم با سعی و تلاش شبانه‌روزی بتوانیم در نهایت از آن‌ها سبقت گرفته و تمامی سهمیه‌های المپیک را کسب کنیم.
سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر مسابقات گزینشی المپیک مسابقات قهرمانی آسیا را نیز پیش رو داریم ما در حال حاضر در 2 جبهه مبارزه می‌کنیم امیدوارم در هر دو این مسابقات سربلند باشیم.
محمدزاده در پایان ترکیب تیم کشتی فرنگی در رقابت‌های گزینشی المپیک را بشرح زیر اعلام کرد.
42 کیلوگرم: بهروز ملکی
50 کیلوگرم: پژمان پشتام
58 کیلوگرم: مرتضی انوشه
69 کیلوگرم: یوسف قادریان
85 کیلوگرم: میلاد درخشی
رقابت‌های کشتی فرنگی گزینشی المپیک 2010 سنگاپور از 10 اردیبهشت ماه سال جاری تا 15 اردیبهشت ماه در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود و در اوزان فوق نفرات فینالیست شانس حضور در رقابت‌های المپیک نوجوانان را کسب خواهند کرد.
۱۴ فروردین ۱۳۸۹ ۱۰:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.