مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان:نفرات اعزامی به هندوستان را تا پایان این اردو معرفی می کنیم

فرنگی‌کاران دعوت شده به سومین اردوی تیم ملی بزرگسالان با آمادگی نسبتا خوبی تمرینات خود را آغاز کرده‌اند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ جمشید خیرآبادی مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان با بیان این مطلب گفت: تا پایان این مرحله از اردو اسامی نهایی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان را اعلام می‌کنیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر تمرینات در شرایط خوبی برگزار می‌شود، فرنگی‌کاران حاضر در این مرحله از اردو با انگیزه‌ی بسیار بالایی در تمرینات حاضر می‌شوند ما برای اینکه برای فرنگی‌کاران خود حریفان تمرینی خوبی نیز داشته باشیم از فرنگی‌کاران جوان دعوت کرده‌ایم تا اردوی مشترکی را با ما داشته باشند این موضوع هم به ما کمک می‌کند و هم اینکه برای آن‌ها مفید است.
وی افزود: حجم تمرینات در این اردو بالا است ولی فشار تقریبا کم است البته در نزدیکی مسابقات این امر به مرور زمان برعکس می‌شود تا ما بتوانیم کشتی‌گیران را برای مسابقات آماده کنیم.
خیرآبادی با بیان اینکه اردوی سوم تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان تا 26 فروردین ماه ادامه خواهد داشت تصریح کرد: پس از یک استراحت کوتاه از 6 اردیبهشت ماه به اردو باز می‌گردیم و تا 23 اردیبهشت ماه که به مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان اعزام می‌شویم در اردو حضور خواهیم داشت در این مرحله از اردو نیز طبق برنامه کارهای بدنسازی و تمرینات فنی را انجام خواهیم داد و برخی تست‌های تخصصی را نیز از فرنگی‌کاران می‌گیریم تا ببینیم آن‌ها در چه شرایط هستند.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی امسال ما نسبت به سال قبل تغییرات بسیاری را خواهد داشت به گونه‌ای که در تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا شاهد جایگزین کردن جوان‌ترها به جای برخی مهره‌های کلیدی خود خواهیم بود. در نهایت فکر می‌کنم که تا پایان این مرحله از اردو اسامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان را اعلام کنیم.
۱۴ فروردین ۱۳۸۹ ۱۰:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.