سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته کره جنوبی :کره ایها به دنبال مدال بازیهای گوانگژو هستند

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته کره جنوبی :کره ایها به دنبال مدال بازیهای گوانگژو هستند
کره ای ها به دنبال کسب مدال در بازیهای آسیایی گوانگژو هستند و به همین دلیل نفراتی جوانی را به اردو دعوت کرده و قصد دارند عقب ماندگی خود در این رشته رزمی را جبران کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛احمد صافی، سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته کره جنوبی که قبل از تعطیلات سال جدید به این کشور سفر کرده بود تا تمرینات کره ای ها را زیر نظر داشته باشدگفت:کره ایها به شدت به دنبال مدال در بازیهای آسیایی گوانگژو هستند و به همین دلیل می خواهند عقب افتادگی خود در این رشته رزمی را جبران کنند و شاید به همین دلیل است که نفرات جوانی را راهی تیم ملی کردند تا بنوعی برای آینده سرمایه گذاری کرده باشند.
وی ادامه داد:ما الان روزی سه نوبت تمرین داریم و بازیکنان کره ای خیلی بهتر از گذشته شده اند از طرفی آنها قصد دارند با برگزاری اردوهای مختلف در کشورهای آسیایی و اروپای کاراته خود را به سطح خوبی در آسیا برسانند.
صافی تصریح کرد:اگرچه در اردوی تیم ملی کره جنوبی نفرات جوانی  حضور دارند ولی با شرکت در مسابقات جهانی دانشجویان و جوانان - امید آسیا، تیم قدرتمندی را راهی بازیهای آسیایی خواهیم کرد.
سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته کره جنوبی در پایان در خصوص شرایط تیم ملی ایران تصریح کرد:من خبری از جریانات اخیر فدراسیون و تیم ملی ندارم البته بعنوان یک رقیب انتخاباتی باید بگویم اهالی کاراته با انتخاب پناهی باید از بسیاری از منافع فردی خود دست بکشند و بیشتر به فکر اعتلای این رشته باشند و اجازه بدهند تا پناهی برنامه ها یش را در فدراسیون پیاده کند.
۱۱ فروردین ۱۳۸۹ ۱۳:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.