دیدار مدرس بین المللی بیس بال با دبیرکل کمیته ملی المپیک

دیدار مدرس بین المللی بیس بال با دبیرکل کمیته ملی المپیک
آندره دئوریا عضو کمیته آموزش فدراسیون جهانی بیس بال با دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک عصر امروز (چهارشنبه 8 اردیبهشت) در محل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کمیته ملی المپیک در راستای حمایت از رشته های ورزشی المپیکی، پروژه توسعه ساختار ملی رشته بیس بال را در قالب برنامه های المپیک سولیداریتی اجرا کرده است.

در این پروژه طیف گسترده ای از ورزشکاران و مربیان این رشته مورد آموزش قرار می گیرند و همچنین انجمن بیس بال در نظر دارد پروژه استعدادیابی این رشته را نیز فعال کند؛ در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی آندره دئوریا که سابقه سرمربیگری بیس بال در بسیاری از کشورها را دارد و همچنین عضو کمیته آموزش بیس بال، سافت بال و بیس بال فایو است با حضور در کمیته ملی المپیک با دکتر سعیدی دبیرکل کمیته دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست پیمان فخری مدیر مرکز نظارت بر تیم های ملی، فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل و  مهرانی مدیر المپیک سولیداریتی و هومن منصوریان رئیس انجمن بیس بال حضور داشتند.
در این نشست ابتدا منصوریان درباره  هدف از دعوت آندره دئوریا  به ایران گفت : قرار است مدرس ایتالیایی با حضور در ۶ استان دوره هایی به منظور ارتقاء وافزایش دانش مربیان برگزار کند.
همچنین در بخش تیم های ملی نیز استعدادیابی و آموزش ملی پوشان بپردازد.
در ادامه این نشست دکتر سعیدی خطاب به آندره دئوریا گفت: یکی از مهمترین اهداف ما توسعه رشته ورزش های المپیکی کشورمان است که تاکنون به این رشته ها توجه کمتری شده است و با توجه به اینکه رشته بیس بال در بازی های آسیایی ۲۰۲۴ حضور دارد، دعوت از شما نخستین گام برای توسعه این رشته است و ما نیز با چشم انداز ۲۰۲۴ حمایت های لازم را از بیس بال خواهیم کرد.
در ادامه آندره دئوریا مدرس ایتالیایی در پاسخ به دکتر سعیدی درخصوص شرایط فعلی بیس بال ایران اظهار کرد: ایران استعدادهای خوبی در بیس بال دارد که البته طی چند روز آینده با بررسی و بازدیدهای بیشتر پاسخ دقیق تری خواهم داد. امکانات بیس بال ایران هم خوب است که البته نیاز به توسعه دارد که دراین صورت به اهدافی که برای این رشته دارید نزدیک خواهید شد.
 

 

۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.