پیام رییس کمیسیون محیط زیست کمیته ملی المپیک به مناسبت روز زمین پاک

پیام رییس کمیسیون محیط زیست کمیته ملی المپیک به مناسبت روز زمین پاک

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ خانم دکتر مهرافزا منوچهری در پیامی به مناسب روز زمین پاک ، نقش آفرینی جامعه ورزش در حفظ محیط زیست و برخورداری از زمین پاک را مورد تاکید و توجه قرار داده است .
در پیام رییس کمیسیون محیط زیست کمیته ملی المپیک به مناسبت ٢٢ آوریل( ٢ اردیبهشت) روز زمین پاک آمده است :

بِسْم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی زمین پاک بهترین فرصت برای یک یادآوری بزرگ است تا اهمیت ترویج فرهنگ حفاظت و نگهداری از زیستگاهی که در آن زندگی بشری به رشد و بالندگی خواهد رسید، مورد توجه و تاکید قرار دهیم .
روز زمین پاک را به مثابه یک جنبش مهم محیط زیستی گرامی می داریم و این رسالت بزرگ را بار دیگر مرور می کنیم که همگان باید از اهمیت زمین و موهبت های آن و گام هایی که می توانند برای حفظ آن بردارند آگاه شده و برای تحقق آن اندیشه و توانایی خود را بکار گیریم .
کمیسیون محیط زیست کمیته ملی المپیک هم تلاش جامعه ورزش برای حفاظت از زیست بوم را ستایش می کند و با توجه به انتخاب شعار «احیای زمین، افزایش بهره‌وری برای توسعه‌ پایدار» از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست برای سال 1400 ، تاکید می کند که برنامه های علمی و عملی را در جامعه مخاطب خود به مرحله ظهور و بروز می رساند تا به وظیفه خطیر در راستای نقش آفرینی دست اندرکاران امور ورزش و ورزشکاران عزیز برای برخورداری از محیط زیست پاک و عاری از آلودگی جامه عمل بپوشاند .

 مهرافزا منوچهری
رییس کمیسیون محیط زیست کمیته ملی المپیک

۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.