اردونشینان تیم ملی پاراتکواندو دختران در آزمون های قلبی عروقی آکادمی ملی المپیک

اردونشینان تیم ملی پاراتکواندو دختران در آزمون های قلبی عروقی آکادمی ملی المپیک

اردونشینان تیم ملی پاراتکواندو دختران در آزمون های قلبی عروقی آکادمی ملی المپیک
هوگوپوشان حاضر در اردوی آماده‌سازی تیم ملی پاراتکواندو دختران صبح امروز و در جریان نخستین مرحله از اردوهای این تیم در سال جدید، در آزمون‌های قلبی عروقی دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، رایحه شهاب، فاطمه دودانگه، رزا ابراهیمی و مریم عبدالله پور چهار اردونشین تیم ملی پاراتکواندو هستند که به همراه عاطفه کشاورز سرمربی این تیم در آزمون‌های اکو‌کاردیوگرافی، الکترو کاردیوگرافی، تست ورزش و معاینات بالینی دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
عاطفه کشاورز در خصوص اردوهای آماده سازی این تیم که برای نخستین بار تشکیل شده است گفت: پس از ارسال فراخوانی که از سوی فدراسیون تکواندو به هیأت های استانی این رشته ورزشی انجام گرفت، 8 تکواندوکار دختر که شرایط حضور در اردوهای آماده سازی این تیم را داشتند برای برگزاری مسابقات انتخابی دعوت شدند.
کشاورز که سابقه عضویت در تیم ملی تکواندو بانوان و همچنین سرمربیگری تیم ملی تکواندو ناشنوایان را در کارنامه کاری خود دارد افزود: پس از برگزاری مسابقات انتخابی که بهمن ماه سال 1398 و به میزبانی خانه تکواندو پایتخت انجام شد، رایحه شهاب و فاطمه دودانگه جواز حضور در اردوی این تیم را کسب کردند که به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوی آماده سازی این تیم با تأخیر تشکیل شد.
در ادامه و در تاریخ سوم اسفندماه 1399 مسابقه انتخابی دیگری با حضور مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی پاراتکواندو دختران برگزار شد که در نهایت رزا ابراهیمی و مریم عبدالله پور به اردوهای تیم اضافه شدند تا ادامه اردوها با چهار تکواندوکار پیگیری شود.
سرمربی تیم ملی پاراتکواندو دختران در پایان و در رابطه با رویدادهای مهم پیش روی اعضای تیم نوپای پاراتکواندو که به تازگی در مسیر قهمانی وارد شده‌اند گفت: مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک توکیو که به میزبانی اردن برگزار خواهد شد، مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا که طی روزهای 24 تا 28 خردادماه در لبنان برگزار می شود و بازی های پارآسیایی جوانان بحرین در آذرماه سال جاری، رویدادهایی است که در آینده ای نزدیک در آن حضور پیدا خواهیم کرد.

۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ۱۴:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.