نائب رئیس فدراسیون شمشمیر بازی:شانس زیادی برای کسب مدال اسلحه اپه و سابر در بازی های گوانگژو داریم

نائب رئیس فدراسیون شمشمیر بازی:شانس زیادی برای کسب مدال اسلحه اپه و سابر در بازی های گوانگژو داریم
کشورهای آسیایی سرمایه گذاری خوبی بر روی رشد شمشیر بازی کرده و به همین دلیل نمی توانیم بر روی نوع رنگ مدالی که می توانیم در بازیهای آسیایی گوانگژو کسب کنیم نظر قطعی بدهیم.
علیرضا پورسلمان ،نائب رئیس فدراسیون شمشیر بازی و دبیر کنفدراسیون آسیا ضمن بیان این مطالب در خصوص سطح مسابقات نوجوانان -جوانان آسیا در فیلیپین گفت:این رقابتها همانطور که پیش بینی می شد از سطح بسیار خوبی برخور دار بود و نوجوانان ما توانستند ضمن کسب مدال طلای سابر در انفرادی هم خوش بدرخشند.
وی ادامه داد:برای جذب مربی خارجی  درسابر، فلوره و اپه گفتگوهای مقدماتی نیز با برخی چهره ها اشته ایم که البته هنوز به نظر قطعی نرسیده ایم.
پورسلمان در خصوص اینکه چرا تیمهای ملی ما در نوجوانان و جوانان خوب نتیجه می گیرند ولی در بزرگسالی دچار افت می شوند گفت:این یک واقعیت است که بین سیستمهای آموزشی در دوران متوسطه و دانشگاه رابطه منظمی برای یک ورزشکار حرفه ای وجودندارد تا ورزشکار دغدغه شغل و درآمد نداشته باشد به همین دلیل بسیاری ازبازیکنان وقتی وارد دورانی می شوند که بنوعی درگیر کار و تحصیلات هستند بالطبع یک شکاف بزرگ بین او و تمرینات و ورزش بوجود می آید که نمی توان آنرا جبران کرد.
۱۰ فروردین ۱۳۸۹ ۱۰:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.