دکتر صالحی امیری در بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری : برای ما سلامتی شما در اولویت است

دکتر صالحی امیری در بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری : برای ما سلامتی شما در اولویت است
رئیس ، دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ عصر امروز (چهارشنبه 25 فروردین) از اردوی تیم ملی وزنه برداری بازدید کردند .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک پس از بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری اظهارکرد: ما اینجا هستیم تا به شما خسته نباشید بگوییم و سعی می کنیم تا مشکلات شما را به حداقل برسانیم .
وی ادامه داد: رئیس فدراسیون وزنه برداری تمایلی به سرو صدا و گله از مشکلات ندارد اما ما متوجه کمبودها هستیم و تلاش می کنیم تا این مشکلات را به حداقل برسانیم . 

 

اردوی وزنه برادی آقایان

 

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: دکتر سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو ایمان دارد که این تیم با هدایت برخواه روی سکو المپیک خواهد رفت . 
وی در ادامه با تاکید بر حفظ سلامتی وزنه برداران و سایر ورزشکاران افزود: برای ما مهم سلامتی شما است ، نتیجه بعد از سلامتی اهمیت دارد چراکه سکو همیشه هست اما سلامتی بسیار با ارزش تر است . 
دکتر صالحی امیری در خاتمه گفت: ما برای به روز کردن تجهیزات وزنه برداری به شما قولی دادیم که قطعا در طی این سال عملی خواهیم کرد .

 

کیانوش رستمی

علی مرادی  رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز ضمن تشکر از دکتر صالحی امیری و هیئت همراه افزود : دکتر صالحی امیری همیشه  یار و یاور ورزش بوده است و من از ایشان سپاسگزارم .

وی ادامه داد:  با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مشکل پرواز تیم ملی وزنه برداری حل شد و با پرواز مستقیم به تاشکند اعزام‌ خواهند شد . 

 

اردوی وزنه برداری

رئیس فدراسیون وزنه برداری تاکید کرد: جا دارد از کادر فنی و قهرمانان که در شرایط سخت کرونایی همچنان تمرینات را ادامه می دهند تشکر کنم و امیدوارم به حول و قوه الهی نتایج بسیار خوبی کسب کنند .
۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ۱۹:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.