برگزاری رقابت‌های ویژه منجیان غریق در تمام رده های سنی

برگزاری رقابت‌های ویژه منجیان غریق در تمام رده های سنی
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون نجات غریق و غواصی از برگزاری مسابقات ویژه برای منجیان غریق در سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون نجات غریق و غواصی، محمدجواد پذیرفته با تاکید بر اهمیت فعالیت منجیان غریق در پیشگیری از حوادث آبی و لزوم آماده بودن همیشگی آنها، برگزاری رقابت میان ناجیان غریق را یکی از اولویت‌های مصوب کمیته مسابقات برای ماه‌های آینده عنوان کرد.
 
وی که از پیشکسوتان نجات غریق کشور است، گفت: ساماندهی فعالیت منجیان غریق یکی از اولویت‌های فدراسیون در دوره جدید است، در این راستا کمیته مسابقات هم بر لزوم حفظ آمادگی ناجیان و در اختیار داشتن آنها در تمام رده‌ها تاکید دارد به همین دلیل برگزاری رویدادی ویژه منجیان در سال جدید را مصوب کرده‌ایم به خصوص که سال گذشته به خاطر کرونا فعالیت‌های ناجیان با رکود بی سابقه‌ای مواجه شد.
 
پذیرفته با تاکید بر اینکه تنها ناجیانی که دارای گواهینامه مورد تایید فدراسیون هستند می‌توانند در رویداد پیش بینی شده شرکت کنند، گفت: این رویداد برای تمام رده‌های سنی تعریف شده است. هدفم این است که منجیان غریق جوان و پیشکسوت این حوزه را همزمان به صورت آماده در اختیار داشته باشیم.
 
وی در مورد چگونگی برگزاری مسابقات و اینکه در بخش استخری برگزار خواهد شد یا ساحلی(دریایی)؟ گفت: مبنای کار بر این است که رویداد 1400 ناجیان غریق را در هر دو بخش برگزار کنیم. 
 
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون نجات غریق و غواصی که جزو ملی پوشان پیشین واترپلو کشور به حساب می آید در مورد زمان برگزاری رویداد مورد نظر نیز گفت: پاندمی کرونا در برنامه ریزی قطعی و زمان مصوب تعیین کننده است به طور کل در فصل گرما منجیان غریق فعالیت گسترده‌ای دارند و شرایط اجبار برای آمادگی آنها مهیاست بر همین اساس احتمالاً بعد از این دوره معمول برای شنا و در فصل پاییز مسابقات پیش بینی شده را برگزار می‌کنیم.
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ۱۱:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.