​رئیس انجمن پیلاتس ایران : نخستین کنگره بین المللی پیلاتس به میزبانی ایران برگزار می شود

​رئیس انجمن پیلاتس ایران : نخستین کنگره بین المللی پیلاتس به میزبانی ایران برگزار می شود
ایمان متقیان نژاد ،رئیس انجمن پیلاتس از برگزاری بزرگترین کنگره مجازی پیلاتس خبر داد.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ایمان متقیان نژاد رئیس انجمن پیلاتس و نائب رئیس کنفدراسیون پیلاتس جهان  از برگزاری بزرگترین رویداد علمی پیلاتس جهان به میزبانی ایران خبر داد و افزود:‌ بزرگترین کنگره علمی پیلاتس جهان با حضور 8 مدرس بین المللی به میزبانی فدراسیون ورزش های همگانی برگزار می شود. 
نائب رئیس فدراسیون جهانی ارتقاء سطح مربیان پیلاتس کشور را هدف اصلی برگزاری این کنگره خواند و افزود: این کنگره مجازی که روز شنبه 28 فروردین با حضور700 نفر از مربیان پیلاتس از 14 کشور جهان آغاز به کار خواهد کرد و به روز ترین مباحث علمی پیلاتس و آخرین تحولات این رشته ورزشی در اختیار مربیان کشور قرار خواهد گرفت. مربیانی که در این کنگره شرکت کنند دارای 50 امتیاز بازآموزی خواهند بود. 
ویدر ادامه با اشاره به سطح بین المللی آن افزود : این رویداد تحت نظارت کنفدراسیون پیلاتس جهانی، اتحادیه بین المللی پیلاتس و تافیسا برگزار خواهد شد. همچنین در پایان دوره از حضار امتحانی گرفته نخواهد شد. 
متقیان نژاد در خاتمه بیان داشت:‌ با توجه به مشارکت و استقبال  مربیان کشور از برگزاری این رویداد و محدودیت های موجود برای حضور تمامی متقاضیان  ،پس از رایزنی با فدراسیون جهانی در سه ماهه دوم سال کنگره ای دیگر برای افرادی که موفق به ثبت نام نشدند برگزار خواهد شد. 
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ۰۹:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.