نفرات برتر نخستین دوره مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) مشخص شدند

نفرات برتر نخستین دوره مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) مشخص شدند
نفرات برتر روز نخست مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع)، گرامیداشت استاد علی باغبان‌باشی مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون دوومیدانی؛ نخستین دوره مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع)، گرامیداشت استاد علی باغبان‌باشی عصر امروز (یکشنبه 22 فروردین) در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار شد.

در ماده 110 متر با مانع محمد سعد از عراق با رکورد ۱۴.۰۷ ثانیه مقام اول، میلاد سیار از کردستان با زمان ۱۴.۴۰ ثانیه به مقام دوم و رضا بحرینی از اصفهان با ۱۴.۴۳ ثانیه به مقام سوم دست یافت.

در بخش دو 100 متر نیز مقام اول به حسین علی الخفاجی رسید و مقام دوم را حسن تفتیان از خراسان رضوی با رکورد10.47 به نام خود ثبت کرد و مقام سوم رضا را محمد حسین ابارقی از کرمان   با رکورد 10.59 کسب کرد.

نفرات برتر پرتاب وزنه به ترتیب مقام اول محمدرضا طیبی از مازندران بارکورد19.59متر، مقام دوم شاهین مهردلان  از خراسان رضوی با رکورد 19.50متر و مقام سوم مرتضی ناظمی از کرمانشاه با رکورد 19،08 بودند.

در ماده پرش سه‌گام حمیدرضا کیا از گلستان با ثبت حدنصاب ۱۶.۶۲ ضمن کسب عنوان قهرمانی رکورد ملی این ماده را که با ۱۶.۵۰ متعلق به خودش بود، بهبود بخشید ، سید علی عقیلی از قم با رکورد ۱۵.۷۲ متربه مقام دوم و وحید صدیق از مازندران با رکورد ۱۵.۵۸ متربه مقام سوم دست یافتند.

نفرات برتر دو 400 متر؛ مقام اول طاها حسین یاسین از عراق46.22، مقام دوم سجاد هاشمی  از آذربایجان شرقی با رکورد46.87 و مقام سوم رضا محمد التمینی از عراق با رکورد 47.40 بودند.

در ماده دو 5000 متر نیز مقام اول را جی‌هاد اولوس از ترکیه با رکورد 14.33.41 و مقام دوم را جلیل ناصری از ایلام 14.35.66 و مقام سوم را رضا نور سلطان از قرقیزستان با رکورد 14.37.98 از آن خود کردند.

در بخش دو ۱۵۰۰ متر عبدالله اوزدمیر از ترکیه با زمان ۳:۵۰.۹۱ دقیقه مقام اول، علی عالمی از همدان با رکورد ۳:۵۱.۰۴ دقیقه مقام دوم  و امیر زمانپور از همدان با ثبت زمان ۳:۵۱.۸۶ دقیقه مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
در ماده پرتاب دیسک نمایندگان کشورمان مقام اول تا سوم را به ترتیب زیر حسین رسولی ازمرکزی با ۵۸.۷۶ متر ،  علی شیریان از چهارمحال و بختیاری  با ۵۵.۶۴ متر و بهنام شیری از اردبیل با ۵۵.۶۲ متر از آن خود کردند.

دربخش پرش ارتفاع  مجدالدین غزال از سوریه با رکورد ۲.۲۱ متر، کیوان قنبرزاده ازمازندران با رکورد ۲.۱۵ متر و حسین ابراهیم از عراق با ۲.۱۵ مترپرش مقام اول تا سوم این ماده را به خود اختصاص دادند.

همچنین در ماده 4 در ۱۰۰ متر امدادی عراق با۴۱.۰۰ ثانیه، اصفهان با ۴۱.۸۰ ثانیه و قم با۴۲.۰۰ ثانیه اول تا سوم شدند.

۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ۲۳:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.