جهت حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو؛روئینگی ها در دریاچه آزادی پارو می زنند

جهت حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو؛روئینگی ها در دریاچه آزادی پارو می زنند
اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم روئینگ آقایان و بانوان در سال 89 از هفتم فروردین ماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، قایقرانان تیم ملی روئینگ کشورمان جهت آمادگی و حضور موفق در بازیهای آسیایی گوآنگجو تاکنون اردوهای خود را به طور منظم برگزاری کرده اند. در این اردو نیز که از 7 فروردین لغایت 27 فروردین ماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود، در تیم ملی پسران میثم جوهری، وحید جوهری، یاسر جوهری، اتابک پیشیار، افشار حیدری، سیدمیر حسن موسوی، فرهاد کربلائی قلی زاده، فرزاد کربلایی قلی زاده از آذربایجان غربی، سهیل نیک بین و یاسر رحمتی پور از تهران، فردین حسنوند و سعید عادلی از لرستان، کیهان شمسی از کرمانشاه، مسعود محمدی از زنجان زیر نظر افشین فرزام مربی و مصطفی پدرام نورائی و حسام الدین علیرضای تبریزی دستیار مربی در اردوی تیمهای ملی چهار و هشت نفره حضور دارند.
طاهر کبوتری، محسن شادی و عاقل حبیبیان از آذربایجان غربی، علیرضا اتابکی از تهران، حسن جهانیان از مازندران، مجتبی شجاعی از زنجان به سرمربیگری لیو چیون و جواد محمدی دستیار مربی در تمرینات تیمهای ملی یکنفره و دونفره به تمرین می پردازند.
در اردوی تیم ملی بانوان نیز مینا امینی از خراسان شمالی، مریم سعیدی، فاطمه خلج هدایتی، مبینا بختیاری، مهرناز سالاری و گوهر علیپور از تهران، حمیرا برزگر، نازنین ملائی و شعله خداپرستی از گیلان، منصوره اسدالهی از فارس، بهناز مرادخانی، فرناز ایمانی، منا شادمهر و مهسا جاور از زنجان زیر نظر مریم کهن کمک مربی و صحرا ذوالقدر دستیار مربی تمرینات خود را پیگیری می کنند.
۹ فروردین ۱۳۸۹ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.