گزارشی از جلسه کنگره اتحادیه جودو آسیا/میراسماعیلی و درخشان ایرانیان حاضر در کنگره

گزارشی از جلسه کنگره اتحادیه جودو آسیا/میراسماعیلی و درخشان ایرانیان حاضر در کنگره

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، جلسه کنگره سالیانه اتحادیه جودو آسیا صبح امروز (یک شنبه) به وقت محلی در هتل «اورین» شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.
ابتدا جلسه با سخنرانی عبید الانزی رییس اتحادیه جودو آسیا آغاز شد.وی ابتدا به اعضا حاضر در جلسه خیرمقدم گفت و از میزبانی کشور قرقیزستان برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا تشکر کرد.در این جلسه الانزی رئیس اتحادیه جودو آسیا، تاکید زیادی برای برگزاری مسابقات با شیوه نامه های بهداشتی را داشت.
همچنین رییس اتحادیه جودو آسیا در این کنگره گزارشی از فعالیتهای انجام شده در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ را به اعضا حاضر در کنگره ارائه کرد.در ادامه این جلسه نیز خزانه دار اتحادیه آسیا گزارشی را در مورد مسائل مالی ارائه کرد که در نهایت مورد تایید اعضاء گرفت.ضمن اینکه نماینده رئیس کمیته داوران نیز در حضور اعضا حاضر در جلسه، گزارشی از عملکرد و فعالیت کمیته داوران در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ ارائه کرد. نماینده کمیته مسابقات اتحادیه آسیا در مورد نحوه برگزاری مسابقات نیز  تاکید بسیار زیادی بر رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی داشت.
محمد درخشان به عنوان رئیس کمیته آموزش، مربیان و کاتا آسیا، گزارشی از عملکرد و فعالیت این کمیته به اعضا کنگره ارائه کرد.آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو ایران نیز در این جلسه ۲ پیشنهاد را به اعضاء‌کنگره ارائه داد.
ابتدا تشکیل کمیته همگانی (جودو برای همه)در راستای گسترش و توسعه جودو در آسیا پیشنهادی بود که میراسماعیلی مطرح کرد و از سوی رئیس‌اتحادیه جودو آسیا اعلام شد که اعضا کنگره این پیشنهاد را بررسی کنند.
پیشنهاد دوم نیز، برگزاری مسابقات قهرمانی کاتا آسیا به صورت آنلاین بود که رییس فدراسیون جودو در حضور اعضا حاضر در جلسه مطرح کرد.

۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ۱۴:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.