دکتر نوروزی:بیش از ۱۳ هزار نفر آموزش های آنلاین پزشکی ورزشی را فرا گرفتند

دکتر نوروزی:بیش از ۱۳ هزار نفر آموزش های آنلاین پزشکی ورزشی را فرا گرفتند

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر این نکته که آموزش و ارتقای سطح علمی جامعه ورزش یکی از رویکردهای اصلی این فدراسیون است، گفت: در سال ۹۹ بیش از ۱۳ هزار نفر خدمات آموزشی فدراسیون را در هیات های تابعه در سراسر کشور فرا گرفتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی با تبریک مجدد فرا رسیدن سال ۱۴۰۰، خاطر نشان کرد: در کنار همه تلاش هایی که فدراسیون پزشکی ورزشی سال گذشته در زمینه مقابله با کرونا در ورزش داشت، با وجود محدودیت های برگزاری دوره های آموزشی حضوری، فعالیت قابل قبولی به صورت آنلاین صورت گرفت و دوره های آموزشی متعددی زیر نظر ستاد مرکزی و همچنین هیات های استانی برگزار شد.
وی افزود: دوره های آموزشی امدادگری ورزشی، نواربندی ورزشی، دوره‌های کمر درد، ورزش درمانی در آب، پزشک تیم، امدادگری تیم، پرستار ورزشی، آشنایی با کش و توپ های ورزشی، تغذیه، مکمل و دوپینگ، دوره های آموزشی آنلاین مقابله با کرونا در ورزش، روانشناسی ورزشی، ریکاوری در ورزش، دوره های ناظرین ستاد نظارت، ملاحظات تمرینی و تغذیه ای در بیماران قلبی و... از جمله عناوین دوره های آموزشی سال گذشته بود.
دکتر نوروزی با تاکید بر این نکته که فدراسیون پزشکی ورزشی در سال جاری نیز از همه ظرفیت های آموزشی مرتبط بهره خواهد برد، یادآور شد: در این رابطه برنامه ریزی لازم صورت گرفته و با توان مضاعف در جهت ارائه بهترین خدمات آموزشی حرکت خواهیم کرد که هم از نظر کیفی و هم کمی رشد چشمگیری را شاهد باشیم.

۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ۱۱:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.