وفای به عهد المپیک با نخست وزیر

وفای به عهد المپیک با نخست وزیر

همزمان با آغاز مراسم حمل مشعل توکیو2020، یوشیهیده سوگا، نخست وزیر ژاپن تعهد خود را برای برگزاری امن و ایمن المپیک تکرار کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از ژاپن تودی، سوگا در پاسخ به خبرنگاران در خصوص برگزاری بازی های امسال گفت: " ما تمام تلاش خود را در زمینه اقدامات ویروس کرونا انجام خواهیم داد و برای آماده سازی با فرمانداری کلانشهر توکیو ، کمیته برگزاری و کمیته بین المللی المپیک همکاری خواهیم کرد. این یک فرصت عالی برای ژاپنی ها است تا بطور واقعی المپیک و پارالمپیک را درک کنند. امیدوارم که در هر منطقه از سفر مشعل المپیک، حرکت و شتاب ایجاد شود".
سوگا، که در مراسم افتتاحیه حمل مشعل در فوکوشیما حضور نیافت کرد، ابراز امیدواری کرد که سفر 121 روزه به دور ژاپن شور و شوق برای بازی ها ایجاد نماید. این در حالی است که بخشی از جامعه ژاپن همچنان نسبت به برگزاری بازی های المپیک بدلیل پاندمی ویروس کرونا و جهش یافتگی این ویروس مرگبار در نگرانی هستند. بر اساس آخرین نظرسنجی عمومی در کشور ژاپن، تنها 23 درصد از شهروندان این کشور با برگزاری بازی های توکیو2020 موافقت دارند و بیش از 39 درصد رای به لغو یا تعویق مجدد این رویداد تاریخ ساز داده اند.
گفتنی است بسیاری از چهره های شاخص هنری و فرهنگی ژاپن از حضور در مراسم حمل مشعل در فوکوشیما خودداری کرده اند.
۵ فروردین ۱۴۰۰ ۲۳:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.