پس از بازدید از امکانات وبرنامه بازیها؛ژاک روگ از آمادگی سنگاپور برای میزبانی بازیهای المپیک نوجوانان ابراز رضایت کرد

پس از بازدید از امکانات وبرنامه بازیها؛ژاک روگ از آمادگی سنگاپور برای میزبانی بازیهای المپیک نوجوانان ابراز رضایت کرد
ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک که هفته گذشته راهی کشور سنگاپور، میزبان نخستن دوره بازیهای المپیک سنگاپور شده بود، از آمادگی این کشور برای برگزاری این رقابتها ابراز رضایت کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛وی در سفر خود به سنگاپور از محل برگزاری رقابتها، فعالیتها و برنامه های فرهنگی و آمورزشی و مشارکت کمیته های ملی المپیک دیگر کشورها برای حضور در سمنیاری که به همین منظور برگزار شده بود ابراز رضایت کرد و گفت:من از امور آماده سازی کمیته برگزاری رقابتها در جهت میزبانی نخستین دوره المپیک نوجوانان خوشحال بوده و معتقدم آنها وضیف خطیری بر عهده گرفته اند و اشتیاق دست اندرکاران این کمیته در هر چه بهتر برگزار شدن بازیهای باعث دلگرمی هر فرد بیننده می شود.
وی ادامه داد:با توجه به نحوه آماده سازی سالنهای برگزاری مسابقات و برنامه ریزی صورت گرفته ما در انتظار برگزاری فوق العاده اولین دوره بازیهای المپیک نوجوانان در ماه اوت هستیم.
همچنین در این دیدار "انگ میانگ " رئیس کمیته برگزاری بازیهای المپیک نوجوانان و نائب رئیس کمیته بین المللی المپیک اظهار داشت:برای ما مایه افتخار است که رئیس کمیته بین المللی المپیک از این کشور و نحوه آماده سازی میزبان دیدن کرده و رضایت خود را از این بابت اعلام داشتند.
وی ادامه داد:همانطور که به زمان برگزاری مراسم افتتاحیه بازیها نزدیک می شویم این آمادگی را داریم که از تجربیات تمامی ملل جهان در بر پایی هر چه بهتر ایم رقابتها استفاده کنیم تا مسابقاتی به یادماندنی در ذهن همه باقی بماند.
شایان ذکر است: نخستین دوره بازیهای المپیک نوجوانان 2010 سنگاپور از چهاردهم الی بیست و ششم اوت سال میلادی جاری برگزار می شود.
۸ فروردین ۱۳۸۹ ۰۹:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.