سرگردانی خریداران واحدهای دهکده در توکیو2020

سرگردانی خریداران واحدهای دهکده در توکیو2020
پس از موفقیت توکیو در کسب حق میزبانی بازیهای المپیک، خریداران مشتاق برای خرید آپارتمانهای لوکس بمنظور توسعه گسترده حضور ورزشکاران در طول این رویداد صف کشیدند؛ اما هم اکنون با تعویق بازی ها در هاله ای از سرگردانی بسر می برند.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  ژاپن تودی، با توجه به شیوع گسترده کرونا، المپیک به مدت یک سال به تعویق افتاد، و با عدم اطمینان از برگزاری بازی ها، هیجان خریداران به ناامیدی تبدیل شده است. آنها می گویند علیرغم تغییر تاریخ جابجایی ها بمدت یک سال؛ از شرکت های املاک تایید خاصی را دریافت نکرده اند. بیش از دهها خریدار واحد در هارومی فلگ Harumi Flag ، خریداران مجموعه 5600 کانکس در ساحل توکیو Tokyo Waterfront، به دنبال جبران تاخیر از سوی سازندگان هستند.
هیرونوبو تودوروکی، وکیل حوزه املاک با تلاش برای حل مناقشه خریداران و واگذارکنندگان واحدهای دهکده االمپیک، در این خصوص گفته است: " هر تغییری در تاریخ جابجایی یک فاکتور فوق العاده مهم در قرارداد خرید و فروش املاک و مستغلات است". وی خاطرنشان ساخت که شرکت های املاک باید برای توضیح وضعیت با خریداران ملاقات داشته باشند و در صورت عدم موفقیت در میانجی گری، پرونده از مسیر قضایی را دنبال شود. اکنون با تغییر تاریخ بازی های توکیو2020 و رکود حاکم بر بر بسیاری از نقاط حوزه املاک و مستغلات در ژاپن، خریداران و فروشندگان واحدهای دهکده المپیک در شرایطی نامطمئن و سردرگم برای احیاء سرمایه و حقوق خود تلاش می کنند. 
 
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.