در حاشیه افتتاح سالن ژیمناستیک اصفهان؛رئیس کمیته ملی المپیک:آموزش‌وپرورش معدن استعدادیابی برای ورزش قهرمانی ایران است

در حاشیه افتتاح سالن ژیمناستیک اصفهان؛رئیس کمیته ملی المپیک:آموزش‌وپرورش معدن استعدادیابی برای ورزش قهرمانی ایران است

سید رضا صالحی امیری گفت: اگر قرار است این فرزندان در آینده این کشور بدرخشند باید ایستگاه اول ریل توسعه کشور را در آموزش‌وپرورش بنا کنیم.
به گزارش  روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک، دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین آکادمی تخصصی ژیمناستیک دانش‌آموزی کشور اظهار داشت: آموزش و پرورش مولد سلامت برای فرزندان ایران‌زمین است. اگر فرزندان ما در محیط مدرسه و ورزش فعالیت کنند از آسیب‌های اجتماعی به دور خواهند بود و ساخته چنین سالنی سرمایه‌گذاری است.
وی افزود: ایستگاه نخست پیشرفت کشور آموزش‌وپرورش است، اگر قرار است این فرزندان در آینده این کشور بدرخشند باید ایستگاه اول ریل توسعه کشور را در آموزش‌وپرورش بنا کنیم، سرمایه‌گذاری در آموزش‌ و پرورش از طلاق، فقر و... جلوگیری خواهد کرد چراکه هیچ دستگاهی در کشور به‌اندازه آموزش‌وپرورش شخصیت ساز و بارور نیست.
رئیس کمیته ملی المپیک تأکید کرد: آموزش‌وپرورش معدن و مزرعه استعدادیابی برای ورزش قهرمانی ایران است، سرمایه‌گذاری در آموزش‌وپرورش صد برابر سرمایه‌گذاری در محیط‌های دیگر بازدهی دارد و ثمره آن را شاهد هستیم.
صالحی امیری خاطرنشان کرد: در حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش فعالیت‌های مثبتی صورت‌گرفته و باید قدردان زحمات این عزیزان، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، استاندار اصفهان و همه معلمان باشیم چراکه همه این عزیزان افرادی فرهیخته و دلسوز هستند.

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.