به منظور حضور در بازی های آسیایی 2010؛قایقرانان تیم ملی آبهای آرام تمرینات خود را آغاز کردند

به منظور حضور در بازی های آسیایی 2010؛قایقرانان تیم ملی آبهای آرام تمرینات خود را آغاز کردند
ملی پوشان دختر و پسر آبهای آرام که خود را برای بازیهای آسیایی 2010 آماده می کنند، از ششم فروردین به مدت 21 روز مرحله جدید اردوی خود را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  نجمه سجادی، رقیه رهرو، سیده فاطمه زیب صیادان، انسیه رهرو، یاسمن جمشیدی، کیمیا لشگری، زهرا مازندرانی، بهناز عبدی پور، فائزه جهانگیری، زهرا گلشن پی و مهسا غلامی از گیلان، افسانه سپهری و آزاده محمدی از کرمانشاه، هدیه کاظمی، مینا عبدالهی و آسیاژ آزادمهر از هرمزگان و آرزو حکیمی و مهیا نوری از همدان به سرمربیگری ویوچسلاو یولداشف و کمک مربیگری آیگون پژوهش و لیدا هروی در تیم ملی دختران که در بندر انزلی اردو زده اند، حضور دارند.
ملی پوشان تیم آقایان نیز در دریاچه آزادی تمرینات خود را آغاز کردند. محسن سعادتخواه از گیلان، امین بوداغی، حسین سینکایی و اروند درویش از مازندران، احمدرضا طالبیان از اصفهان، علیرضا علیمحمدی از تهران و عادل مجللی از گلستان به سرمربیگری لوتار شفر، ایرج اقلیمی مربی و الیاس اقلیمی کمک مربی تیم در این اردو حضور دارند. سهیل شهبازی ، حمید ترکی و هیمن جوانمردی نیز از تیم ملی ب و به مربیگری انوش عباسی در دریاچه آزادی به اردو می روند. قایقرانان تیم ملی ب نیز در 2 استان دیگر تمرین خواهند کرد که بر این اساس جعفر محمدی دوست، فرزاد مظلوم، علی آقامیرزایی، آرش قادری، پوریا مسافری، آرمین بخشی زاد، سعید فضل اولی، آرش بصارت دار و هادی صیاد سروری به مربیگری سید محمد مرتضوی در استان گیلان، احمد بنده زاده، فرزین اسدی ، محمدرضا نیک منش، سیدعلی اصغر حسینی، نیما رمضانی، مهدی پور همتی، علی می یار عسگری و محمدامین احمدی زاده نیز به مربیگری حسین ملکی در استان مازندران تمرین خواهند کرد.
۷ فروردین ۱۳۸۹ ۱۰:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.