برگزاری آئین رونمایی از کاپ قهرمانی لیگ برتر قایقرانی

برگزاری آئین رونمایی از کاپ قهرمانی لیگ برتر قایقرانی
آئین رونمایی از کاپ قهرمانی لیگ برتر قایقرانی با حضور جمعی از قهرمانان و هنرمندان در دریاچه آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون قایقرانی، کاپ‌های جدید فدراسیون قایقرانی که برای لیگ‌های سال ۹۹ طراحی شده، طی مراسمی امروز در دریاچه آزادی رونمایی شد.

در این مراسم عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش، مسئولان فدراسیون قایقرانی و جمعی از قهرمانان، ورزشکاران و هنرمندان حضور داشتند.
این کاپ در مسابقات لیگ روئینگ، اسلالوم و آبهای آرام که ۱۱، ۱۲ و ۱۸ اسفند ماه برگزار می‌شود به تیم‌های برتر اهدا خواهد شد.
رئیس فدراسیون قایقرانی در این آئین گفت: همه همت و تلاش ما در مجموعه قایقرانی این است که بهترین شرایط را برای این رشته فراهم آوریم و نهایتا در مسابقات کسب سهمیه سال آینده با دست پر از مسابقات برگردیم.
علیرضا سهرابیان ادامه داد: امروز در این مراسم گردهم آمدیم تا برای اولین بار کاپی که با شمایل رشته قایقرانی طراحی شده را رونمایی کنیم.
وی ادامه داد: در این شرایط جا دارد از کادر درمان که همگی جانشان را در کف اخلاص گذاشتند تا ما بتوانیم اکنون این چنین مراسمی را برپا کنیم.

معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم گفت: از دکتر سهرابیان و خانواده عزیز قایقرانی برای برگزاری این مراسم سپاسگزارم. اقدام فدراسیون قابل تقدیر است و حضور همه را گرامی می‌داریم.
دکتر عبدالحمید احمدی ادامه داد: فدراسیون قایقرانی و قایقرانان عزیز کشورمان این قابلیت را نشان دادند که پرچم پرافتخار کشورمان را در میادین بین‌المللی به اهتزاز در آورند. این فدراسیون این ظرفیت را دارد که مدال آوری ورزش ایران را در رویدادهای مهم بین‌المللی ارتقا دهد و حتما با برنامه‌هایی که فدراسیون خواهد داشت ما در رویدادهای آتی شاهد درخشش قهرمانان این رشته هم بانوان و هم آقایان در رقابت‌های قایقرانی خواهیم بود.
وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان هم به عنوان یک رشته مدال‌آور و افتخارآفرین به این فدراسیون و قهرمانان آن نگاه می‌کند و حمایت‌های لازم را از این رشته و این فدراسیون خواهد داشت.
در پایان کاپ‌های قهرمانی قایقرانی به دست حسین توکلی و هادی ساعی قهرمانان طلایی المپیک رونمایی شد.

 

۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ۰۹:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.