محمود میران: جودو برای رشد دوباره نیاز به مدال المپیک دارد

محمود میران: جودو برای رشد دوباره نیاز به مدال المپیک دارد
سرمربی تیم ملی جودو پیش از اعزام به مسابقت قهرمانی آسیا در چین تایپه گفت:اگر می خواهیم در ورزش جودو موفق باشیم باید فقط به طلای المپیک فکر کنیم.

محمود میران، سرمربی تیم ملی جودو در ادامه به سایت کمیته ملی المپیک گفت:من با علم بر اینکه در این مدت کم نمی توانم تاثیری بر روی جودوکاران بگذارم هدایت تیم ملی را پذیرفتم و همه مسائل آنرا به جان خریدم به همین دلیل در مرحله اول از نظر روحی روانی خیلی بر روی تیم کار کردم.
وی در خصوص نتایج احتمالی کسب شده در مسابقات چین تایپه گفت:من به مسابقات آسیایی یا جهانی فکر نمی کنم چرا که معتقدم به افتخارات متعددی در این پیکارها دست یافتیم اما درالمپیک کاری از پیش نبردیم پس المپیک مهمتر است کسی که مدال المپیک داشته باشد در واقع مدال های آسیای و جهانی را هم دارد.
 سرمربی تیم ملی جودو در پایان خاطر نشان کرد: این را هم بگویم تمامی مسئولیت نتیجه جودو کاران را در رقابت های چین تایپه برعهده می گیرم تا بعد از بازگشت از این مسابقات اردوی آماده سازی جودو کاران را برای حضور در بازیهای رزمی تایلند و مسابقات کشورهای اسلامی آغاز می کنیم  ولی تاکید دارم اگر در المپیک مدال گرفتیم مهم است و منهم تنها به دنبال همین هدف هستم.

 

۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۱:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.