2طلا ،1 نقره و1 برنز ره آورد تکواندو کاران از جام آیندهوون

2طلا ،1 نقره و1 برنز ره آورد تکواندو کاران از  جام آیندهوون
تیم دانشگاه آزاد اسلامی که به نمایندگی از تکواندو جمهوری اسلامی ایران در رقابت های بین المللی آیند هوون هلند شرکت کرده بود به دو نشان طلا ، یک نقره و یک برنز دست یافت .

 
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛  این پیکار ها که با حضور 900 تکوندوکار برگزار شد ،حسین تاجیک  نماینده سنگین وزن  دانشگاه آزاد با پیروزی برابر حریفانی از لهستان، آلمان، صربستان، کرواسی، فنلاند و  انگلیس نشان طلا  وزن هشتم را بر گردن آویخت.
یوسف کرمی هم در وزن هفتم برای رسیدن به سکوی نخست حریفانی از آلمان ، ترکیه (2 حریف ) ، و نروژ  را شکست داد. وی در بازی پایانی مقابل "فرانسیس پوارتیرو" از کانادا قرار گرفت و درپایان یک بازی سخت 5 بر4 به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد                                                          
در همین وزن مهدی بی باک ابتدا کرواسی را شکست داد ،سپس حریفی ازآلمان را از پیش رو برداشت و در بازی سوم خود فرانسه را شکست دادو به نیمه نهایی راه یافت. بی باک در بازی برای رسیدن به فینال در راند طلایی به فرانسیس از کانادا باخت و برنز گرفت.
همچنین در وزن دوم مهدی احمدی تکواندوکارانی از هلند، کرواسی، سوئیس و کرواسی را شکست دادو به فینال راه یافت. وی در بازی نهایی مقابل" پوزان فریت" از ترکیه 7بر2 باخت و نقره گرفت.
۷ فروردین ۱۳۸۹ ۰۹:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.