حضور محقق و مدرس کمیته بین المللی المپیک در پنل ارزش های المپیک دومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک

حضور محقق و مدرس کمیته بین المللی المپیک در پنل ارزش های المپیک دومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک
دومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک طی روزهای 12 و 13 اسفند ماه 1399 و در شش محور اصلی در دو بخش مجازی و حضوری برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آکادمی ملی المپیک، بخش توسعه ارزش های المپیک آکادمی ملی المپیک با محوریت مباحث زیر در دومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک حضور فعالی خواهد داشت.
اهمیت آکادمی های ملی المپیک در جنبش المپیک توسط پروفسور تیری زینتس (استاد دانشگاه یو سی لاین بلژیک، محقق و مدرس کمیته بین المللی المپیک)، رویکرد جدید کمیته بین المللی المپیک در خصوص ورزشکاران توسط بخش OVEP آکادمی المپیک و شورای حفاظت از ورزشکاران، تأکید بر مشارکت دختران در رویدادهای ورزشی دانش آموزان توسط فدارسیون دانش آموزی، اقدامات سبز در کمیته و آکادمی ملی المپیک کشور توسط کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته المپیک.
همچنین با پخش ویدیو کلیپ های کوتاه، فعالیت های صورت گرفته در این زمینه طی یک سال اخیر به زبان تصویر نیز در پنل مربوط به توسعه ارزش های المپیک این همایش مطرح خواهد شد.
قابل ذکر است بخش توسعه ارزش های المپیک آکادمی ملی المپیک در نخستین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک که در بهمن ماه سال  1398 برگزار شد، ضمن مطرح نمودن محورهای کلیدی در این حوزه و تبادل نظر و تجربه با مخاطبین خود، برای نخستین بار نمایشگاهی از دستاوردهای معلمان تربیت بدنی و دانش آموزان آنها با موضوع جنبش المپیک و ورزش دانش آموزی برگزار نمود که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.
علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با شرایط ثبت‌نام و نحوه حضور در دومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک می‌توانند به آدرس زیر مراجعه نمایند:
 
۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.