دکتر سجادی از بازبینی اساسنامه فدراسیون های ورزشی خبر داد

معاون امور ورزش سازمان تربیت بدنی از بازبینی اساسنامه فدراسیون های ورزشی به منظور برطرف کردن کاستی های موجود خبر داد و گفت: این موضوع به محض نهایی شدن برای تصویب به هیات دولت ارسال خواهد شد.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، حمید سجادی در نشست خبری رییس سازمان تربیت بدنی افزود:از همان بدو آغاز مدیریت جدید سازمان نشست بررسی برنامه ها و عملکرد 49 فدراسیون ورزشی به صورت مجزا در دستور کار فرار گرفت و در ادامه نیز تاکنون عملکرد 10 اداره کل تربیت بدنی استان ها بررسی شده و ادامه این بخش در سال آینده صورت خواهد گرفت.
وی با تاکید بر لزوم ساماندهی مقوله باشگاهداری افزود: ماموریت دیگری که حوزه معاونت ورزش سازمان آن را در دستور کار دارد بررسی عملکرد باشگاههای مختلف اعم از خصوصی، دولتی و نیمه دولتی است که با توجه به اینکه تاکنون هیچ متولی در این زمینه وجود نداشته است قصد داریم به مرو این موضوع مهم را نیز به سرانجام رسانده و یک ساماندهی اصولی در این خصوص داشته باشیم.
وی با اشاره به برگزاری 20 مجمع عادی و 13 مجمع انتخاباتی فدراسیون های مختلف طی 103 روز اخیر و برگزاری 14 مجمع در سال آینده ادامه داد: بحث توسعه ورزش همگانی، توسعه ورزش روستایی و حمایت از میزبانی رویئدادهای مختلف بین المللی از دیگر موارد مهمی است که در دستور کار ما قرار دارد.

۲۶ اسفند ۱۳۸۸ ۱۱:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.