مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری تکواندو؛احمدی: تکواندو ایران همواره در کارهای فرهنگی پیشگام بوده است

مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری تکواندو؛احمدی: تکواندو ایران همواره در کارهای فرهنگی پیشگام بوده است
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری تکواندو گفت: در کنار مجموعه کارهای فنی فدراسیون تکواندو، ما شاهد اقدامات موثر و ارزشمند در عرصه های فرهنگی و اجتماعی هستیم که واقعا یک الگو برای دیگر فدراسیون‌ها است. ما این مسیر خوب را شاهد هستیم و تکواندو ایران همواره در کارهای فرهنگی پیشگام بوده است.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مرکز نیکوکاری تکواندو با حضور احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، برقراری قائم مقام و عسگریان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)، کوهساری و اسماعیلیان مدیر کل و مدیر هماهنگی شبکه های مردمی و موسسات خیریه، پرپنجی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ع) استان تهران، پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، میرجلیلی رئیس و شیخ مرادی مدیریت امور بانوان سازمان بسیج ورزشکاران، پیشکسوتان، کادرفنی تیم‌های ملی تکواندو مردان و زنان و قهرمانان این رشته امروز (سه‌شنبه – 28 بهمن‌ماه) در فدراسیون تکواندو افتتاح شد.
 
سیدمحمدپولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن خیرمقدم به حاضران در این مراسم گفت: بیشترین دستورات و ‌فرامین الهی در دین اسلام مبنی بر روابط اجتماعی است و اینکه نسبت به اتفاقاتی که در اطراف ما می‌افتد بی تفاوت نباشیم. فدراسیون تکواندو از سال 1394 به غیر از فعالیت‌هایی که در عرصه‌های فرهنگی داشت، به صورت جدی و هدفمند وارد این بخش نیز شد تا بتواند ماموریت اجتماعی خود را ایفا کند.
 
وی افزود: هرجایی که همدلی و وفاق به وجود آمده نتیجه مثبت آن را دیده‌ایم. گام اول در این راستا راه اندازی کمپین زکات ورزشی بود که خدا را شکر ثمره آن را دیدیم و هم اکنون در 22 استان کشور در حال اجرا است. گام دوم مربوط می‌شود به کمپین نفس قهرمان که سال 1395 با حضور تکواندوکاران تیم‌ملی در بیمارستان مسیح دانشوری آغاز شد و تاکنونو 500 نفر در این کمپین عضو هستند.
 
رییس فدراسیون تکواندو اینطور ادامه  داد: گام سوم پویش دست‌های خدایی بود که در شرایط کرونایی آغاز شد و هیات های تکواندو سراسر کشور در این راه ما را همراهی کردند و خدا رو شکر بالغ بر 700 میلیون تومان جمع آوری شده که  به خانواده های تکواندو کار کم برخوردار کمک کردیم. مرکز نیکوکاری تکواندو گام چهارمی است که به همت شما و با نگاه خاص و ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) آن را افتتاح کردیم. از حضور صمیمانه شما تشکر می‌کنم و امیدوارم با نیت‌های خیر و مخلصانه شما، بتوانیم در این راه گام‌های بیشتری برداریم.
 
پولادگر خاطرنشان کرد: تاکید می‌کنم اصلا بحث مالی در این مسیر مطرح نیست، تک تک شما قهرمانان و مربیان سرمایه‌های بزرگ هستید. حضور شما برکت این مسیر است و می‌تواند راه گشا و گره گشا باشد.
 
در ادامه دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: برای من مایه افتخار است که در این مراسم حضور دارم؛ تقدیر و تشکر می‌کنم از ‌مجموعه اقدامات ارزشمند فرهنگی و اجتماعی فدراسیون تکواندو که همراه با افتخارآفرینی‌ها، به اهتزاز در آوردن پرچم ایران در میادین بین‌المللی و کسب سکوهای بسیار ارزشمند در تکواندو جهان، برنامه‌های گسترده‌ای در حوزه فرهنگی ارائه می‌دهد.
 
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش افزود: در کنار مجموعه کارهای فنی فدراسیون تکواندو، ما شاهد اقدامات موثر و ارزشمند در عرصه های فرهنگی و اجتماعی هستیم که واقعا یک الگو برای دیگر فدراسیون‌ها است. ما این مسیر خوب را شاهد هستیم و تکواندو ایران همواره در کارهای فرهنگی پیشگام بوده است.
 
وی خاطرنشان کرد: ورزش کارنامه درخشانی در حوزه دستگیری از مردم و کمک‌رسانی در موارد مختلف داشته و همواره شاهد همراهی وهمگامی جامعه ورزش بود‌ه‌ایم. اینکه بنای یک‌ کار خیر دائمی در فدراسیون تکواندو گذاشته شده قدم مبارکی است چراکه دیگر این کمک‌ها مقطعی نیست. فدراسیون‌های دیگر باید تکواندو را سرلوحه خود قرار بدهند و به رفع نیاز کسانی که نیازمند هستند کمک کنند. سپاسگزار هستیم و امیدواریم همین حرکت الگویی را در سایر فدراسیون ها و بخش‌های مختلف ورزش شاهد باشیم.
 
در ادامه از یوسف کرمی و مسعود حجی زواره دو قهرمان ارزنده تکواندو کشورمان به همراه فیض الله نفجم رییس هیات تکواندو استان مازندران و سیده کلثوم حسینی مسئول کمیته فرهنگی مازندان به عنوان سفیران نیکوکار تکواندو تجلیل شد.
 
حکم رحمت موسیوند به عنوان رییس مرکز نیکوکاری تکواندو و فاطمه جلالی نایب رییس و مدیراجرایی مرکز اهداء شد.
 
سپس فریبرز عسکری سرمربی تیم‌ملی، مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی بانوان و ناهید کیانی کاپیتان تیم ملی به نمایندگی از تیم ملی کمک های خود را به مرکز نیکوکاری تکواندو اهدا کردند.
 
فاطمه جلالی نایب رییس مرکز نیکوکاری تکواندو، گزارشی از فعالیت های خیرخواهانه و خداپسندانه فدراسیون تکواندو  ارائه کرد.
 
در پایان نیز از تابلو مرکز نیکوکاری تکواندو رونمایی شد.
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.