رئیس فدراسیون کاراته:با تیم اصلی در بازیهای آسیایی شرکت می کنیم

تیم ملی کاراته با نفرت اصلی خود در بازیهای آسیایی گوانگژو شرکت می کند.


به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛بیان این حرف از سوی عباس احمد پناهی، رئیس فدراسیون کاراته نشان داد فدراسیون هم به اهمیت موفقیت در این رقابتها واقف است.
وی ادامه داد:برای ما بازیهای آسیایی گوانگژو از اهمیت زیادی برخوردار است بخصوص که کمیته ملی المپیک از ما خواست تا دو تیم ملی داشته باشیم و تیم اصلی خودرا راهی بازیهای آسیایی کنیم.
پناهی ضمن تاکید بر تعامل هر چه بهتر فدراسیون با اصحاب رسانه گفت:ما از انتقاد همراه با راهکار استفاده می کنیم در واقع من خودم را یک مطبوعاتی دانسته و به اهمیت کاری که این عزیزان می کنند برای رشد یک رشته واقفم.
رئیس فدراسیون کاراته در خصوص وضعیت فعلی کاراته در کشور گفت:کاراته در سالهای اخیر دوران پر تلاطم و و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است ولی در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا این رشته رزمی به ساحل آرامش برسد.
وی ضمن اشاره به پتانسیلها کاراته در کشور گفت:کاراته از پتانسیل بالایی در عرصه داخلی  وخارجی برخوردار است، بعنوان مثال در همین مسابقات اخیر بیش از 2200 کاراته کا در مسابقات کشوری حضور داشتند تا بنوعی یکی از پرجمعیت ترین مسابقات کشوری برگزار شود در حالی که ما پیش بینی حضور 1500 کاراته کا  را داشتیم این نشان می دهد ما باید برای استفاده از این پتانسیل هم باید امکانات خوبی داشته باشیم و هم برنامه.
پناهی ضمن اشاره به این نکته که اصلاحات را ابتدا از خود فدراسیون آغاز کرده ایم گفت:ما باید برای ادامه روند رو به رشد کاراته نیاز به برخی اصلاحات داریم تا تحول اساسی در این رشته صورت گیرد و این تحول و اصلاحات را ابتدا از خودمان و از سیتم ادرای آغاز کرده و سپس در دیگر قسمتها همچون تیمهای ملی آن را تسری می دهیم.
وی در خصوص افتتاح خانه کاراته  گفت:به امید خدا خانه کاراته را تابستان سال آینده افتتاح کرده تا برنامه های خود را دراین سالن ادامه دهیم ما در سال آینده مسابقات مهمی همچون مسابقات جهانی، قهرمانی جوانان و امید آسیا  و دانشجویان جهان را در پیش داریم و برای آماده سازی تیم ملی جهت  حضور قدرتمندانه در این رقابتها هر کاری که از دستمان برآید انجام می دهیم.
پناهی در خاتمه خاطر نشان کرد:برای هیات کاراته تهران امروز و فردا یک سرپرست تعیین می کنیم تا در مدت زمان قانونی برای برگزاری مجمع  اقدام کنیم.
وی همچنین افزود:  لیست مربیان تیم های ملی و اعضای اجرایی فدراسیون به سازمان معرفی شده اند و با شروع تمرینات تیم ملی کاراته در هفته چهارم فروردین ماه سال آینده کادر فنی تیم ملی رانیز معرفی کرده و اگر در کمیته های زیر مجموعه فدراسیون احساس کنیم نیاز به تغییر دارد آن را انجام خواهیم داد.
۲۵ اسفند ۱۳۸۸ ۱۶:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.