واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک برگزارمی کند؛ نخستین دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی در سال 2021

واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک برگزارمی کند؛ نخستین دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی در سال 2021
نخستین دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی در سال 2021 به همت واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک از روز گذشته (شنبه 25 بهمن ماه) آغاز و (به مدت دو هفته) تا تاریخ 9 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی االمپیک، واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک با توجه به شیوع ویروس کرونا، نخستین دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی در سال 2021 را بصورت غیرحضوری (آنلاین و آفلاین) با حضور35 نفر از معاونین و مسئولین ورزش بانوان استان های سراسر کشور برگزار کرد.

در این دوره که به درخواست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود دکتر سید نصرالله سجادی به ساختار کمیته بین المللی المپیک، جنبش و آرمان‌های المپیک، سرکار خانم طاهره طاهریان به سیر تحول ورزش زنان در جهان و تاریخچه ورزش زنان در ایران و دکتر عباسعلی گائینی به اهمیت ورزش در جامعه و اخلاق در ورزش می پردازند.
همچنین دکتر فریبا محمدیان به موضوع زنان در جنبش المپیک و اصول و مبانی مدیریت زنان در سازمان های ورزشی به بحث و بررسی می پردازند؛ ملاحظات فرهنگی و اجتماعی حوزه ورزش زنان و سرپرستی تیم ها و کاروان های ورزشی زنان از جمله موضوعاتی است که دکتر مهین فرهادی زاد در خصوص آن صحبت می کند و همچنین و مفاهیم جهت گیری استراتژیک در ورزش و نظام تدوین و ارزیابی راهبردی در ورزش عنوان مباحثی است که دکتر حسین اکبری یزدی به آن خواهد پرداخت .
در پایان دوره، ارزیابی توسط اساتید انجام خواهد شد و شرکت کنندگان گواهینامه المپیک سولیداریتی با امضاء توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک و دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و اساتید دوره دریافت می کنند.
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.