رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون نجات غریق: فدراسیون نجات غریق در توسعه انسانی و توسعه ملی نقش مهمی دارد

رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون نجات غریق: فدراسیون نجات غریق در توسعه انسانی و توسعه ملی نقش مهمی دارد
دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز (شنبه 25 بهمن) از فدراسیون نجات غریق بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کیهانی عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق در این بازدید دکتر صالحی امیری را همراهی  کردند.
دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب و دهه فجر و خسته نباشید به مجموعه  فدراسیون نجات غریق، اظهار کرد:  از همه کسانی که تا امروز در این فدراسیون زحمت کشیدند و کار کردند تشکر و قدردانی می کنم .
وی ادامه داد: این فدراسیون در حوزه نجات غریق، نماد حرکت انسانی و‌ خیرخو‌اهانه است  و غواصی هم به لحاظ تخصصی رشته با نشاط و جذابی است و از منظری مهم تر نگاه فدراسیون به مقوله محیط زیست در راستای توسعه ملی حرکت می کند  لذا این فدراسیون در دو حوزه توسعه انسانی و  ملی محیط زیستی فعالیت می کند .
رئیس کمیته ملی المپیک افزود: آموزش قلب کار شماست و شما از طریق آموزش عمل می کنید . ما برای توسعه این رشته حتما در کنار شما خواهیم بود چرا که کار شما در راستای توسعه انسانی و توسعه ملی است .
صالحی امیری ادامه داد: با عضویت فدراسیون نجات غریق در  مجمع عمومی کمیته ملی المپیک همکاری ما بیشترخواهد شد .
وی افزود :شما می تو‌انید در سواحل ایران که کم نظیر است حرکت انسانی داشته باشید چرا که رشته نجات غریق و غواصی هم در حوزه محیط زیست و توسعه ملی اهمیت بسیاری دارد.
رئیس کمیته ملی المپیک در پایان  ابراز امیدواری کرد  فدراسیون نجات غریق به سمت توسعه حرکت کند و انشاله نتایج‌خوبی نیز حاصل شود.

در ادامه این دیدار ، مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق ضمن خیر مقدم به دکتر صالحی امیری و هیئت همراه گفت: آنچه بدست آمده نتیجه تلاش‌های مدیران سابق این رشته است و در برخی رشته ها که نیاز به اصلاح داشت تغییراتی صورت گرفته است .
وی ادامه داد : در بخش سواحل ما به کمک و حمایت شما نیاز داریم ، ناجیان ما در ۷ استان ساحلی کشور نیازمند حمایت شما هستند . وضعیت معیشتی ناجیان ما در این یکسال کرونا مناسب نیست و حمایت شما را می طلبد.
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.