رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام: رشته پرورش اندام‌ می تواند منشا نشاط در جامعه باشد

رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام: رشته پرورش اندام‌ می تواند منشا نشاط در جامعه باشد
دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز(شنبه 25 بهمن) از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کیهانی عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی در این بازدید دکتر صالحی امیری را همراهی  کردند.
دکتر صالحی امیری در این بازدید با اشار ه به حلول ماه رجب گفت : در این روز مبارک در فدراسیون ها حاضر شدیم تا خسته نباشید به همه شما عرض کنیم .
وی افزود: از رییس فدراسیون قدردان هستم و مطمئنم حضور وی در فدراسیون منشا اتفاقات خوب خواهد بود .
رییس کمیته ملی المپیک ادامه داد : رشته بدنسازی و پرورش اندام باید منبع نشاط در جامعه باشد  چرا که موضوع مرام و منش پهلوانی است ، ما انتظار داریم این فدراسیون پهلوان پرور باشد. همچنین  داشتن ورزش پاک بسیار مهم است ، دوپینگ به پرستیژ ما لطمه می زند ، پس باید نسبت به آن حساس تر باشیم .
وی  ادامه داد: ‌کسب کرسی  در خور و شان این رشته  در بخش بین الملل از اهمیت زیادی برخوردار است که اگر اراده کنید و با آشنایی بیشتر با دیپلماسی ورزشی می توانید آن را بدست آورید، البته ما به دنبال کرسی های اثرگذار هستیم .
رییس کمیته ملی المپیک با اشاره  به  اهمیت سلامت در ورزش قهرمانی افزود: ما در ۶ رویداد بزرگ ورزشی سال ۱۴۰۰ حضور خواهیم یافت ، همکاران ما با شما جلسه مشترکی خواهند داشت تا متخصصان از این طریق راهکاری برای عضویت شما در بازیهای آسیایی بررسی و ارائه شود.

 در ادامه عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن  تشکر از حضور دکتر صالحی امیری در این فدراسیون افزود: چندین سال پی در پی است که ایران قهرمان این رشته می شود، تقاضا داریم که با توجه به بازیهای آسیایی اگر امکان داشته باشد این رشته در بازیهای آسیایی قرار گیرد و از این طریق رنکینگ ایران با توجه به پتانسیل قهرمانان ما ارتقا پیدا کند .
وی ادامه داد: ما در این فدراسیون از همکاری  تمام متخصصان بهره می بریم و این مجموعه را به صورت مشورتی اداره می کنیم.
 رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود : انتظار داریم با حمایت و نگاه مثبت شما این فدراسیون به عضویت مجمع کمیته ملی المپیک درآید.
وی همچنین با اشاره به محبوبیت این رشته و حذف برخی از برنامه های سرگرم کننده این رشته در  صدا و سیما ، از دکتر صالحی امیری درخواست کرد تا مجددا برنامه مردان آهنین به رسانه ملی برگردد.
رییس کمیته ملی المپیک  نیز در ادامه با تاکید بر همکاری همیشگی صدا و سیما به عنوان بخشی از همکاران ورزش افزود : خواسته شما محقق خواهد شد ، البته نیازمند اعتماد سازی است، با این دلیل که این رشته می تواند منبع و منشا نشاط و شادمانی مردم شود با رایزنی قابل حل خواهد بود.

۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.