رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون پزشکی ورزشی: سلامت روانی و جسمانی ورزشکاران در اولویت ماست

رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون پزشکی ورزشی: سلامت روانی و جسمانی ورزشکاران در اولویت ماست
دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز (شنبه 25 بهمن) از فدراسیون پزشکی ورزشی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کیهانی عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در بازدید امروز ، دکتر صالحی امیری را همراهی کردند.
در این دیدار دکتر صالحی امیری  ضمن تشکر از رییس فدراسیون پزشکی و ورزشی برای ارائه خدمات ارزنده به استان‌های کشور افزود:  در سال آینده 6 رویداد ورزشی داریم که قهرمانان بایستی دراولویت باشند چراکه تامین سلامت آنها برای ما اهمیت دارد .
وی افزود:  ۱۵هزار عضو فعال داریم و باید با همکاری ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مجوز خرید واکسنی که مورد تایید ستاد عالی کرونا است تهیه شود تا از این طریق ورزشکاران ما بدون دغدغه در رویدادهای مهم  حاضر شوند.

صالحی امیری ادامه داد: اولویت ما در سال ۱۴۰۰ تهیه واکسن برای ورزشکاران بر ای تامین امنیت روانی و جسمانی آنهااست، سال ۱۴۰۰ را سال پر تراکمی ببینید و آماده باشید. وی افزود : انتظار ما این است که فدراسیون پزشکی با همکاری همکاران من در کمیته ،  برنامه ای برای تامین سلامت ورزشکاران در این ۶ کاروان اعزامی به رویدادهای ورزشی فراهم کند.

رئیس کمیته ملی المپیک  در ادامه افزود: در نشست اخیر سرپرستان کاروان های اعزامی و کمیته برگزاری بازی‌ها مشخص شد  ژاپنی ها پروتکل های سخت گیرانه ای را تنظیم کرده اند که شما باید مقدمات آن را در اینجا فراهم کنید؛ این دوره قطعا بایستی با آمادگی بیشتری در این رویداد حاضر شویم و به همین دلیل سال ۱۴۰۰ را سال بسیار حیاتی برای فدراسیون پزشکی ورزشی می دانم .

دکتر صالحی امیری در ادامه مجددا انتخاب دکتر نوروزی در فدراسیون پزشکی و ورزشی را تبریک گفت .

رییس کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اهمیت موضوع دوپینگ در اعتبار و پرستیژ کشور افزود : هر گونه انعطاف در این موضوع خیانت به ورزش و ورزشکاران است و ما به عنوان پرچم دار ورزش پاک مسئولیم تا ورزشکارانی عاری از دوپینگ داشته باشیم.

دکترغلامرضا نوروزی ، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز در این بازدید ضمن خیر مقدم به دکتر صالحی و هیات همراه گفت: به دلیل شرایط ویژه ای که با آن مواجه هستیم، اولویت ما از بدو شروع کار توجه به المپیک ۲۰۲۰ بوده است و کار را با مدیریت دکتر سجادی شروع و ادامه خواهیم داد .

وی افزود : برای تهیه واکسن ورزشکاران از طریق وزارت ورزش و ستاد عالی اقدام خواهیم کرد که مسلما حفظ سلامت و امنیت ورزشکاران برای ما هم در اولویت است .

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد : مطمئن هستم با حمایت  دکتر صالحی امیری و دکتر سلطانی فر و سایر بزرگان در ورزش و تجربه ای که در گذشته بدست آورده ایم این مسیر را به خوبی طی می کنیم .

نوروزی  با تاکید بر توجه ویژه دکتر صالحی امیری به مسائل اخلاقی افزود : این نگاه ویژه شما باعث شد تا ما درس بزرگی بگیریم و به مسائل اخلاقی نیز بیش از گذشته حساس باشیم و اخلاق در ورزش را سرلوحه امور مدیریتی قرار دهیم .

۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.