بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون کاراته؛دکتر صالحی امیری:هزینه بلیت سفر تیم ملی به مراکش و استانبول و تجهیز امکانات سالن شماره 9 را تقبل می کنیم

بازدید مسئولان  کمیته ملی المپیک از فدراسیون کاراته؛دکتر صالحی امیری:هزینه بلیت سفر تیم ملی به مراکش و استانبول و تجهیز امکانات سالن شماره 9 را تقبل می کنیم
در ادامه بازدیدهای دکتر صالحی امیری رییس ، اعضای هیات اجرایی و دیگر مسولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون های ورزشی ، لحظاتی قبل مسوولان کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون کاراته با پیشکسوتان ، مسئولان و کادرفنی تیم های ملی دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این دیدار که دکتر سعیدی دبیر کل کمیته ، علیرضا رحیمی و غلامعلی محمد علیپور عضو هیات اجرایی ، پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی، سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، وحید مومنی دبیر و اعضای هیات رییسه و پیشکسوتان و کادر فنی تیم ملی کاراته از جمله شهرام هروی و سمانه خوشقدم حضور داشتند ، دکتر صالحی امیری ضمن بازدید ازفدراسیون با مدیران و کارمندان فدراسیون کاراته دیدار و گفتگو کرد. 
در ادامه این بازدید ،  طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته ، ضمن خیر مقدم به رییس کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی و هیات همراه و قدردانی بابت حمایت های ویژه از کاراته گفت : می توانم شهادت دهم که کاراته یکی از رشته‌های مورد توجه کمیته ملی المپیک بوده است و از حمایت‌های شما  ، آقایان سجادی ، سعیدی و فخری تشکر می کنم.
وی ضمن معرفی پیشکسوتان فدراسیون ، موفقیت های امروز کاراته کشور را مدیون آنان از جمله  استاد سلیمی ، آقا میری ، آرین خو و دیگر عزیزان پیشکسوت در گسترش کاراته در ابعاد قهرمانی و پهلوانی دانست.
رئیس فدراسیون کاراته  در ادامه ضمن معرفی کمیته فنی و دیگر مسولان فدراسیون با توجه به موفقیت‌های کاراته در عرصه بین المللی و موفقیت آقا میری و خانم امینی ابراز امیدواری کرد تا پستهای مهمتری از سوی کاراته کاران در فدراسیون جهانی نصیب کاراته کشور شود.
طباطبایی تصریح کرد تبعیضی در بخش دختران و پسران برای سرمایه گذاری و تیم ملی قائل نیستیم و در بخش کنترلی و غیر کنترلی حمایت داریم و حتی تعداد کاراته کاران ما در بخش دختران بیشتر از آقایان است و در ابعاد قهرمانی و همگانی حمایت‌های خوبی در قسمت دختران و پسران داریم.
وی گفت اردوی تیم ملی ادامه دارد و خوشبین هستیم سهمیه سوم را در مسابقات پاریس در بخش مردان کسب کنیم و این ظرفیت را داریم و جا دارد از حمایت‌های کمیته ملی المپیک در بهبودی وضعیت جسمانی و آسیب دیدگی حمیده عباسعلی تشکر کنم  چرا که یکی از امیدهای ما برای کسب مدال است.
 طباطبایی در پاسخ به سوال صالحی امیری مبنی بر اینکه چه مشکلات و‌کمبودهایی  دارید عنوان داشت:ضمن تشکر از اهدا سالن شماره 9 برای تامین تجهیزات بدنسازی آن و دیگر کارها نیاز به کمک مالی داریم که رییس کمیته ملی المپیک عنوان داشت حمایت های لازم را در این زمینه از فدراسیون خواهیم  داشت .
وی افزود: همچنین در خصوص تامین مالی برای حضور تیم ملی در مسابقات استانبول و مراکش و تامین برخی تجهیزات داوری نیز نیاز به کمک داریم که دکتر صالحی امیری عنوان داشت هزینه بلیت رفت و برگشت تیم ملی به استانبول و مراکش را کمیته ملی المپیک تقبل خواهد کرد و در خصوص تجهیزات هم‌ چون سالن شماره 9 در اختیار شماست تامین تجهیزات می کنیم و نگرانی نداشته باشید و سریع اقدام به نصب تابلوی آن کنید و به انتخاب  شما  مانند فدراسیون بوکس سردیس پیشکسوتی از کاراته نیز بر درب ورودی سالن شماره 9 نصب خواهیم کرد .
وی گفت : این سایت و سالن اصلی را با جذب کمک کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان و اسپانسر راه اندازی کنید و هدف اصلی شما راه اندازی و تجهیز این سالن باشد .
صالحی تصریح کرد: هزینه اردوی تیم ملی در مشهد را ما پرداخت می‌کنیم و در حال تنظیم تفاهمنامه ای  با مدیران اماکن ورزشی آستان قدس رضوی هستیم و هزینه یک اردوی دختران و یک اردوی پسران در سال ۱۴۰۰را در مشهد تقبل می کنیم چرا که قرار گذاشتیم یک اردوی تیم ملی را تقبل هزینه کنیم و کاراته اولین آن باشد.
صالحی امیری در ادامه گفت کاراته به نوعی با فرهنگ ما عجین و با توجه به گستردگی آن،بخشی از زندگی مردم شده که افرادی با اخلاق و زحمتکش هستند و برنامه ها و اخبار شما را پیگیری می کنم و خیلی جالب است که بچه های قانع و‌پر تلاشی دارید و اگر بودجه ما در مجلس تصویب شود یک افزایش بودجه صددرصدی برای کاراته در نظر گرفتیم.
وی خاطر نشان کرد : نگرانی برای تجهیز سالن و تامین بلیت تیم ملی اعزامی به استانبول و مراکش را نداشته باشید و در بخش بین المللی هم وظیفه داریم از کاراته ایران در جهان دفاع کنیم.
در ادامه این بازدید ، آقا میری ، سلیمی و هروی از حمایت‌های کمیته ملی المپیک از کاراته قدردانی کردند.
در پایان این بازدید نیز  از سوی رییس کمیته ملی المپیک از جمشید سلیمی ، یوسف شیرزاد، آقا میری ،اشرف امینی ، شهرام هروی و سمانه خوش قدم با اهدا لوح سپاس تقدیر شد .

 

۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.