اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس در اردوی تیم ملی تیراندازی بانوان

اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس در اردوی تیم ملی تیراندازی بانوان
نایب رییس کمیته ملی المپیک و اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی از اردوی تیم ملی تیراندازی بانوان بازدید کردند .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، خانم طاهره طاهریان به همراه خانم  قاسم پور رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی و نماینده تهران و خانم ها آزاد نماینده نایین، پاشایی نماینده مرند و جلفا، قاسمی پور نماینده مریوان، رحمانی نماینده مشهد، لاجوردی نماینده تهران و عضو کمیسیون فرهنگی امروز (سه شنبه 14 بهمن) با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از اردوی تیم ملی تیراندازی بانوان بازدید کردند.
در این بازدید علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی، جمشید تقی زاده نماینده پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان و کادرفنی تیم ملی تیراندازی و اعضای تیم ملی بانوان حضور داشتند.
طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک در این دیدار با تاکید بر اینکه تیراندازی تنها رشته ای است که بانوان از ابتدای انقلاب  در آن فعال بودند اظهار کرد: موفقیت های کسب شده در این‌ رشته توسط بانوان نقطه امیدی در ورزش بانوان به خصوص تیراندازی است .
وی ادامه داد: تیم ملی تیراندازی بانوان با هدایت یکی از بهترین تیراندازان این رشته موفق به کسب ۴ سهمیه ارزشمند شدند که امیدواریم چنین توفیقانی را در سایر رشته ها توسط بانوان داشته باشیم .
همچنین علی دادگر ضمن خیرمقدم به حاضرین و معرفی اعضای تیم ملی تیراندازی بانوان گفت: تیراندازی  رشته ای  ملی و مذهبی است و حضرت پیامبر (ص) نیز به نوعی توصیه هایی موکد به فراگیری این رشته داشته اند در خصوص این رشته ، ۶۵ درصد از جامعه مخاطب ما بانوان هستند  و در بین ۵۲ فدراسیون ورزشی ایران فدراسیون تیراندازی با بیشترین سهمیه در صدر رشته های کسب سهمیه کشورمان قرار گرفته است .
وی افزود: تاکنون از ۶ سهمیه کسب شده در رشته تیراندازی  ۴ سهمیه آن را بانوان کسب کرده اند و امیدواریم بانوان ما دراین دوره از بازیها ( المپیک توکیو ) موفق به کسب مدال تاریخی شوند و انرژی مثبت به کاروان منتقل کنند .
وی ادامه داد: در رشته تفنگ ما پنجمین کشور قدرتمند جهان هستیم و در ارتباط با کسب سهمیه المپیک نیز در ردیف یازدهم حضور داریم.
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: اگرچه خانم طاهریان همیشه مدافع سرسخت حمایت از بانوان در تمامی سنگرها هستند ولی ما انتظار داریم در مجلس شورای اسلامی و به خصوص تخصیص بودجه به این بخش از جامعه توجه بیشتری شود و حمایت  بیشتری نیز صورت گیرد ؛ علاوه بر آن امیدواریم تا مشکلات مربوط به اعزام بانوان نیز توسط نمایندگان مورد توجه قرار گیرد  . 
در ادامه دکتر معصومه پاشایی بهرام از نمایندگان فراکسیون زنان مجلس شوری  اسلامی به عنوان عضو افتخاری هیات رییسه فدراسیون تیراندازی انتخاب شد که حکم این انتصاب توسط خانم طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک به وی اهدا شد .
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.