تظاهرات علیه پاریس 2024

تظاهرات علیه پاریس 2024
گروهی از معترضین به برگزاری بازی های المپیک 2024 تحت عنوان Saccage 2024 با اعتراض به ساخت و ساز دهکده رسانه ای جدید برای بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس مخالفت خود را اعلام کرده اند.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  آژانس خبرگزاری فرانسه، این گروه در اوایل هفته جاری بیانیه ای صادر و اعتراض برنامه ریزی شده در محل ساخت و ساز را تأیید کرد. در این بیانیه آمده است: " "ما مخالف این پروژه هستیم ، زیرا این دهکده رسانه ای در یک فضای سبز عمومی با طبقه بندی به عنوان" منطقه طبیعی حساس "ساخته می شود. این محل یک دالان اکولوژیکی شامل "طبقه بندی جنگلی" است، که بخشی جدایی ناپذیر از پارک دپارتمانی Courneuve Georges-Valbon ، سومین پارک بزرگ فرانسه محسوب می گردد و تحت عنوان Natura 2000 مشخص شده است.
قطع شدن درختان Aire des Vents فضایی را برای تنفس، اوقات فراغت ، ورزش و پیاده روی در اختیار ساکنان قرار نخواهد داد. این ساخت و ساز حیات پرندگانی را که بیش از شصت سال در این منطقه زندگی می کنند به طور جدی تهدید می کند و پیوند محافظ بین Aire des Vents با اکولوژیکی ترین بخشهای مجاور پارک را که محل زندگی گونه های جانوری محافظت شده در یک پارک است، قطع خواهد کرد". این گروه ادعا کرد که در تاریخ 12 ژانویه با شروع کار ساخت و ساز؛ شرکت Solideo ، شرکت دولتی متولی ساخت اماکن برای پاریس 2024، "قطع درختان 60 ساله با اره برقی" را انجام داده است. 
 
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.