رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون ووشو: ووشو باید برای قهرمانی در بازیهای آسیایی هدف گذاری کند

رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون ووشو: ووشو باید برای قهرمانی در بازیهای آسیایی هدف گذاری کند
دکتر صالحی امیری به همراه برخی از اعضای هیات اجرایی و جمعی از مدیران کمیته ملی المپیک در ادامه بازدید های امروز(شنبه 11 بهمن) از فدراسیون ووشو بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در بازدید از فدراسیون ووشو کیکاوس سعیدی دبیرکل، علیرضا رحیمی عضو هیئت اجرایی و پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی، سید محسن میر سرپرست موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک، سپیده گلیجانی مقدم دبیر شورای راهبردی، دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک را همراهی  کردند.
در بازدید از فدراسیون ووشو که امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو و حسین اوجاقی مربی تیم ملی نیز حضور داشتند دکتر صالحی امیری و هیئت همراه ابتدا از نزدیک نظاره گر مسابقات لیگ برتر ووشو بودند. 
در ادامه بازدید از فدراسیون ووشو دکترصالحی امیری اظهار کرد: قبل از هر چیز باید  قدردان زحمات دکتر علیرنژاد باشیم که زحمات بسیاری برای این رشته کشیدند ؛ رشته های رزمی در آسیا بسیار قدرتمند است  و در رزمی ها، ووشو پر مدال است و ما جزو مدعیان جهان محسوب می شویم.
وی اضافه کرد: ووشو قابلیت همه گیری بیشتر در جامعه را دارد و من شاهد این صحنه در چین بودم ، ما باید برای بازیهای ۲۰۲۲ آسیایی هدف گذاری کنیم و معتقدم قطعا نتیجه می گیریم . 
صالحی امیری  تاکید کرد: حضور دختران ما در رویدادهای بین المللی پرستیژ ما رو تغییر می دهد، خوشبختانه ووشو رشته ای است که بانوان ما حضور موفقی داشته اند . 
رییس کمیته ملی المپیک ضمن اینکه از مسئولان فدراسیون درخواست کرد که برنامه های خود را به مرکز نظارت و ستاد بازی‌ها ارائه کنند  گفت: من تعهد می دهم تمام تعهداتی که در این نشست مصوب شود را اجرایی خواهیم کرد .
دکتر صالحی در خاتمه اظهار کرد: کمک هزینه ۲۰۰ میلیون تومانی برای کمک به فدراسیون ووشو را در هیات اجرایی مطرح خواهیم کرد  .
 
صدیقی رییس فدراسیون ووشو نیز ضمن خیر مقدم به صالحی امیری و هیات همراه حضور و بازدید دکتر صالحی از مسابقات لیگ را به فال نیک گرفت و افزود : ما تمام تلاشمان را برای حضور موفق در بازیهای آسیایی به کار خواهیم گرفت تا بهترین نتیجه را کسب کنیم . 
وی ادامه داد: به لطف تلاش‌های دکتر علینژاد و همکاران، فدراسیون ووشو همواره نتایج درخشانی کسب کرده  است که این کار ما را سخت تر می کند  ولی تلاش ما رسیدن به بهترین نتایج همانند گذشته است . 
صدیقی در ادامه ضمن اعلام کمبود امکانات برای پوشش مسابقات و علاقمندان گسترده این رشته گفت: نیازمند امکانات بیشتر هستیم. بخشی از تجهیزات ما وارداتی هست و نیازمندیم تا از خارج وارد کنیم .

 

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.