در پی برگزاری مجمع عادی سالیانه فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب؛غلامرضا امینی دبیر و رسول محمدصادقی نائب رئیس شدند

مجمع عادی سالیانه فدراسیون قایقرانی به ریاست حمید سجادی معاون سازمان تربیت بدنی روز گذشته23 اسفندماه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ مجمع عادی سال 88 فدراسیون با حضور تمامی اعضا در محل آکادمی ملی المپیک به ریاست حمید سجادی برگزار شد و گزارش عملکرد سال 88 فدراسیون، تراز مالی این فدراسیون، تقویم ورزشی سال 89 و کادر اجرایی جدید فدراسیون به تصویب رسید. همچنین مرضیه اکبرآبادی معاون امور بانوان در سازمان تربیت بدنی نیز در این مجمع حضور داشت و ضمن تبریک به بانوان قایقران برای موفقیت هایی که تاکنون به دست آورده اند ، آرزوی ارتقاء و کسب جایگاههای بالاتری برای آنان داشت.
در ابتدای مجمع احمد دنیامالی ضمن ارائه گزارش عملکرد فدراسیون در سال 88، با اشاره به برنامه‌های این فدراسیون برای حضور در بازی‌های آسیایی گوانگجو عنوان کرد: به تمامی کمیته‌های فدراسیون ابلاغ کرده‌ایم تا آخر فروردین ماه از ورزشکاران رکوردگیری کنند تا مشخص شود چه جایگاهی در مسابقات گوانگجو خواهیم داشت.
وی با اشاره به میزبانی ایران در سال 1390 در رشته کانوپولو تاکید کرد: در سال‌های گذشته تیم ایران همواره در دو بخش زنان و مردان بر سکوهای قهرمانی ایستاده اما تا امروز در بخش مردان رده سنی بزرگسالان از کسب مدال طلا محروم بوده‌ایم. امیدواریم در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 1390 که در ایران برگزار خواهد شد بتوانیم در تمامی رده‌ها و بخش‌ها عناوین قهرمانی را به ثبت برسانیم.
دنیا مالی گفت: در سال 2011 ایران میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در رشته آب‌های آرام انتخابی المپیک 2012 خواهد بود. برای ما مهم است در هر 12 ماده این رشته که آسیا یک سهم دارد بتوانیم برای اولین بار مجوز حضور قایقرانان آب‌های آرام در المپیک را کسب کنیم.
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت:‌ در رشته روئینگ قصد داریم جایگاه ایران را در بخش اجرایی در سطح قاره کهن ارتقا دهیم . به این منظور با رایزنی‌های انجام شده در بازی‌های آسیایی گوانگجو که نشست کنفدراسیون آسیایی این رشته برگزار خواهد شد، کرسی ریاست را به نام ایران به ثبت خواهیم رساند. با توجه به اینکه رئیس کنفدراسیون روئینگ آسیا می‌تواند دبیر را خود انتخاب کند از هم اکنون از سازمان تربیت‌بدنی درخواست می‌کنیم تا شرایط را برای استقرار محل کنفدراسیون آسیایی این رشته در ایران فراهم کند.
در ادامه این مجمع احمد دنیامالی، رییس فدراسیون قایقرانی در کادر اجرایی جدید فدراسیون رسول محمدصادقی را به عنوان نایب رییس بخش مردان، غلامرضا امینی را به عنوان دبیر، رضا گل‌محمدی را به عنوان کارشناس خبره و رضا شیخ‌الاسلامی را به عنوان خزانه‌دار معرفی کرد.
رسول محمدصادقی، معاون برنامه‌ریزی و پژوهشی فدراسیون بود و امینی هم در دوره گذشته به عنوان نائب رییس فدراسیون فعالیت می کرد.
دنیامالی همچنین در پایان حسن تیمورتاش را به عنوان مشاور عالی خود در امور بین‌الملل و عضو هیات رییسه فدراسیون معرفی کرد.
۲۴ اسفند ۱۳۸۸ ۱۲:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.