کیف پاره انگلیسی در فدراسیون بین المللی وزنه برداری

کیف پاره انگلیسی در فدراسیون بین المللی وزنه برداری
فدراسیون وزنه برداری بریتانیا عدم حمایت خود از سرپرست فدراسیون بین المللی وزنه برداری برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست IWF از سوی این کشور را اعلام کرد.
 
 
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از رویترز، فدراسیون ملی وزنه برداری انگلیس هرگونه تلاش مایک ایرانی که بر خلاف نام خانوادگی بهیچ وجه ملیت ایرانی ندارد، برای ادامه نقش خود در فدراسیون بین المللی وزنه برداری را مسدود کرده است. ایرانی، رئیس موقت IWF است اما نمی تواند در انتخابات آینده آن شرکت کند چراکه وزنه برداری بریتانیا که به شدت منتقد رهبری IWF است، از نامزدی او حمایت نخواهد کرد.
بریتانیا گفته است که در عوض حمایت خود را از دو نامزد دیگر، متیو کرتین و هدر آلیسون برای ارکان IWF، اعلام می نماید. کرتین، مدیر ورزشی مجربی است که مدیریت مسابقات ورزشی در رشته وزنه برداری در بازی های المپیک 2012 لندن را عهده دار بوده است، و هدر آلیسون که هم اکنون در کمیسیون زنان IWF عضو است؛ هر دو برای احراز پست های نائب رئیسی اول ، نائب رئیس  و هیئت اجرایی حضور خواهند یافت. مایک ایرانی مانند سایر نامزدها واجد شرایط حضور در انتخابات بدون حمایت فدراسیون داخلی خود نخواهد بود. اشلی متکالف، مدیر اجرایی فدراسیون وزنه برداری بریتانیا گفت: "این موضوع بهیچ وجه موضع گیری شخصی در برابر مایک ایرانی و هیچ بی احترامی نسبت به وی نیست، بلکه تصمیمی است که هیئت مدیره ما به طور اصولی اتخاذ کرده است". 
 
۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.