برگزاری جشنواره انتخاب برترین آثار علمی حوزه مدیریت پایدار در ورزش

برگزاری جشنواره انتخاب برترین آثار علمی حوزه مدیریت پایدار در ورزش
جشنواره "انتخاب برترین آثار علمی حوزه مدیریت پایدار در ورزش" به پاسداشت هفته هوای پاک و توسط کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک در دی ماه سال 1399 برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  دکتر مهرافزا منوچهری  رییس کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک  درباره این جشنواره اظهار کرد: جشنواره انتخاب برترین آثار علمی حوزه مدیریت پایدار در ورزش با هدف ارج نهادن به مقوله آموزش و پژوهش در حوزه مدیریت پایدار ورزش و نیز به منظور فراهم کرددن بستری جهت هم افزایی علمی و آگاه سازی جامعه هدف از تنوع و تعدد مطالعات صورت گرفته پیرامون مبحث ورزش و محیط زیست برگزار شد. امید است تا در سالیان آتی نیز برگزاری جشنواره های مشابه تداوم یابد.
وی ادامه داد: در ابتدا، از تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره که اقدام به ارسال آثار علمی خویش کردند، تشکر و قدردانی می کنم؛ جشنواره مذکور، در 5 بخش جداگانه (شامل: مقاله / رساله دکتری / پایان نامه کارشناسی ارشد / کتاب / طرح پژوهشی) برگزار شد و در نهایت، 23 پایان نامه کارشناسی ارشد، 14 رساله دکتری تخصصی، 21 عنوان مقاله و 9 عنوان کتاب به بخش مسابقه راه یافتند که توسط کمیته داوران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره بیش از موارد مذکور بوده است، ولیکن برخی از آثار فاقد ویژگی ها و شرایط مندرج در فراخوان بوده و یا در بازه زمانی مقرر نسبت به تکمیل مدارک لازم اقدام نکرده اند، در نتیجه از فرآیند داوری و ارزیابی حذف شدند، از سوی دیگر، نظر به آن که در بخش طرح های پژوهشی، هیچ طرح مطالعاتی و یا تحقیقاتی به دبیرخانه ارسال نگردیده و تنها 1 مورد (طرح تحقیقاتی کمیسیون ورزش و محیط زیست)، در دبیرخانه جشنواره ثبت گردیده بود، متاسفانه و به ناچار، بخش طرح های پژوهشی مشمول داوری قرار نگرفته و از جشنواره حذف شد.
رییس کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک  در پایان افزود: از دقت نظر و زحمات بی دریغ کمیته علمی جشنواره که ارزیابی و داوری آثار را تقبل کردند، تشکر و قدردانی به عمل می آید و به برگزیدگان نهایی شادباش می گویم  و برای آنان موفقیت و سربلندی بیشتر در عرصه علم و ورزش را آرزومندیم.

۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.